13:58

Misja LO i ZTS

Chcialabym pokazać Wam, jak zrobić efektowną ramkę przy użyciu dziurkaczy. Zerknijcie poniżej na mój kurs. Jeśli ktoś będzie miał jakieś pytania, to chętnie odpowiem.


ZTS, czyli Zrób To Sam:)
Moja ramka jest na bazie koła, więc najpierw wycięłam dwa okręgi: większy i mniejszy. Ten mniejszy (zielony) już jest ramką, jak widać:)


Następnym krokiem jest ozdabianie i tutaj zaczyna się zabawa:) Ja wykorzystałam dziurkacze brzegowe, którymi wycięłam paski papieru, a następnie te paski pocięłam na mniejsze elementy.

Rozmieszczenie, kolorystyka i rodzaj ozdób zależą od Waszej wyobraźni i dziurkaczy, które posiadacie.


Na końcu wierzchnią ramkę podkleiłam na taśmie 3D, aby nadać pracy efektu trójwymiarowości.


Po skończeniu wygląda to tak:

Jeśli ktoś nie posiada dziurkaczy brzegowych, można wykorzystać dziurkacz wycinający zwykłe kółka:

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny sposób! Dzięki! A i LO wyszedł świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kurs i LO jak zwykle :)boski!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No super! I o to chodzi, żeby pomyśleć i wymysleć nie wydając majątku na maszynki.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł, dzięki za kursik
    a LO cudne

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny LO. Bardzo, bardzo mi się podoba. No i kursik też super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Planuję zrobić okrągłą kartkę, więc kurs wypróbuję, dziękuję baaardzo :) LO wygląda zjawiskowo z tą rameczką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za kursik, jest świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysl:-) LO wyszlo slicznie

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za podzielenie się wspaniałym pomysłem !!! Świetne LO, pełne kolorystycznej energii:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger