15:08

Bombki

Do świąt jeszcze dużo czasu, ale scraperki wiedzą, że lepiej wcześniej poczynić przygotowania, tak też czynię i ja. Dzisiaj pokażę jeden z wielu pomysłów na tegoroczne święta a mam ich pełną głowę :)
Zrobiłam dwie bombki w naturalnych kolorach. Użyłam tylko dwóch papierów Papieru 05 i Papieru 06 .
To niesamowite jak wiele jest możliwości w tym roku na świąteczne kartki dzięki kolekcji Świerszcz za kominem.

A teraz już moja interpretacja papierków....







Pozdrawiam serdecznie galeriowych fanów, dziękuję za odwiedziny i życzę cudownie twórczego weekendu :)

12 komentarzy:

  1. mega klimatyczne!!! piękne!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. o mamuniu... okrągłe dzieła sztuki... przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous colour composition,love them!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowne :) Jak na nie patrze to odrazu czuje klimat świąteczny !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam. Nie mówię po polsku. Mam nadzieję, że rozumiesz po angielsku. I am trying to find out what company makes the die for the bombki, the beautiful snow-covered houses and the lovely doily. Can anyone help this Polish American girl? Dziękuję Ci!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger