11:40

Szary

Dziś kolejna mieszanka papierów z Galerii Papieru
W roli głównej szara kolekcja Aż nastanie świt, do której przyznaję się długo nie mogłam się przekonać. Na pierwszy rzut oka bardzo mi się spodobała ale później jakoś nie umiałam nic z niej stworzyć. Dopiero niedawno się do niej przekonałam i dopiero teraz wiem jaki błąd zrobiłam, że jej wcześniej nie pocięłam. Teraz jest to jedna z moich ulubionych kolekcji. Idealnie łączy się z innymi, a ja jak wiecie uwielbiam mieszać różne kolekcje ze sobą. Jeśli jeszcze nie próbowaliście tych szarości to koniecznie spróbujcie.
Tu połączyłam je z następującymi kolekcjami:

10 komentarzy:

  1. Same cuda cudowności. Czy można u Pani zamówić albumy? :) prosiłabym o kontakt na soroczynska{małpa}gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie aż usiadłam.Piękne cuda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca,papierki pięknie się komponują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję serdecznie za wszystkie miłe słowa! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo na najwyższym poziomie, bardzo delikatne...śliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie polaczylas papierki i wyszla sliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger