08:00

Miłość w trudnych czasach

Cześć!
Kolekcja "Pierścień i róża" zagrała główną rolę w moim najnowszym ślubnym boxie. Mimo wszystkich obostrzeń moi znajomi postanowili wziąć ślub, rezygnując ze wszystkich weselnych zabaw, smacznych dań, tortów i tańców. Cudownie jest oglądać taką miłość bez granic! 
Chciałam, żeby ten box był wyjątkowy, a ta kolekcja idealnie zagrała w tym projekcie. 
Hello!
'Therose and the ring' is starring in my newest wedding exploding box. Though all the restrictions my friends decided to get married - they resigned from all wedding plays, delicious dishes, cakes and dancing. It's something wonderful to see such love without boundries!
I wanted this exploding box to be unique and this collection was perfect for it.


Dodałam do boxa kilka drobnych papierowych kwiatków 3D i sznurek.
I added few small paper flowers and string.


Wykrojnikami wycięłam kilka listków, a tekturki pomalowałam farbami kredowymi. 
I cut out few leaves with dies and I painted chipboards with chalk paints.




Przez sznureczek można przełożyć kilka banknotów w ramach prezentu. 
You can put some money ( as a gift ) by the string.



A czy u Was zdarzyły się śluby bez wesela? 
Mam nadzieję, że zainspirowałam Was troszkę nową kolekcją! 
Do szybkiego usłyszenia ;) 
Have you seen such wedding without a wedding reception?
I hope I inspired you at least a little bit with this new collection!
See you soon ;-)


Natalia 
NNArt 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger