08:00

Mini album ślubny w kształcie aparatu

 

Witajcie kreatywni przyjaciele! Z tej stony Oxana :-) Dziś chcę Wam pokazać mini album ślubny o kształcie aparaty fotograficznego. Do jego stworzenia użyłam mojej ulubionej kolekcji - "Noce i dnie".
Hi Creative Friends! It's Oxana and today I want to show you a camera shaped mini wedding album. For making this album I used my favorite collection "Nights and Days"




Do ozdobienia jego stron użyłam papierów z dużego zestawu. 
Mam wykrojnik aparat i naprawdę bardo go lubię do robienia szybkich i pięknych prac. Lubię także wykorzystywać wykrojniki koła do robienia ramek na zdjęcia.
Uważam, że ta kolekcja jest idealna do ślubnych i letnich prac. 
For making pages of album I used big "Nights and Days" paper pack. I have a camera cutting die and I really like to use it for quick and beautiful projects. I also like to use circle dies for photo frames. 
I think this collection is perfect for wedding and summer projects. 



Aby tła były bardziej interesujące dodałam stemple - kwiaty, ptaszki i pismo.
Dodałam też kawałki koronki i materiałowe kwiaty, aby było bardziej przestrzennie. Wycięłam wiele roślinnych elementów elementów z zestawu FLOWERS do tej kolekcji.
For more interesting backgrounds and accents I used flowers, bird and letters stamps. For more volume I added pieces of lace and fabric flowers. I cut a many botanical elements from mini pack of this collection.




Mam nadziej, że podoba Wam się ten mini album i że zainspirowałam Was.
Miłego tworzenia!
Hope you love this mini album and inspired. Happy Crafting!

xoxo Oxana

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger