09:00

Pożegnanie z Natalią

Dziś całkowicie oddajemy głos Natalii, z którą niestety się żegnamy. To ostatnie inspiracje, jakie Natalia zrobiła dla nas jako Projektantka Paper Heaven. Dziękujemy kochana za każdy projekt i za przemiłą współpracę. Trzymaj się ciepło i do zobaczenia!!!

Hej
Tym postem kończę swoją przygodę w anielskim gronie DT. Było mi tu jak w niebie zdecydowanie! Dziękuję za ogrom waszych polubień pod inspiracjami, dziękuję Gosi za pomoc i motywację do zadbania o dobre zdjęcia i dziękuję Monice za te wielkie paczuszki piękności. To była moja pierwsza przygoda z DT więc jestem ogromnie wdzięczna za to, że mogłam znaleźć się wśród tak zdolnych scraperek. Nie kończę jednak przygody z Paper Heaven, bo zawsze pozostanę wielką fanką naszych kolekcji, ale idę dalej, będę rozwijała swój warsztat i swoją pracownie w Szczecinie. Jestem pewna, że jeszcze tu kiedyś wpadnę gościnnie, bo jeszcze za mną zatęsknicie 😅

Nie mogąc zdecydować się na jedną inspirację pokażę Wam dwie.
Notes który zrobiłam na zamówienie wykorzystując nasze scrapowe motylki oraz kartkę powitalną dla maleństwa i jego rodziców z piękną kolekcją Dziecko z marzeń oraz Złota dama.

Jeszcze raz Wam dziękuję i do zobaczenia jeszcze kiedyś. 

Natalia Niedostatkiewicz NNart 









Piękne, prawda?
Raz jeszcze dziękujemy Natalio <3

A Wam życzymy pięknego poniedziałku!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger