09:00

Świąteczne Scrapowanie 2022: odcinki 5-8

Przyszedł czas podsumować pozostałe odcinki Świątecznego Scrapowania.
W zeszłym tygodniu zrobiliśmy skrót pierwszych czterech spotkań, a dziś pokażemy Wam prace z odcinków 5-8 :-)

Odcinek 5 i 6 - exploding box w stylu vintage


Tak, to były dwa "lajwy" na jedną pracę, ale to było zamierzone, ponieważ chciałam wszystko zrobić na spokojnie, jednocześnie nie robiąc dwugodzinnej transmisji ;-)
Pudełko wyszło dopieszczone, a wianek zaskoczył nawet mnie samą ;-)


Tu możecie obejrzeć zapisy obu transmisji -> odcinek 5 i odcinek 6.

Odcinek 7 - ozdabiamy świąteczną HDFkę.


U mnie padło na bombkę. W sumie to była chyba pierwsza bożonarodzeniowa HDFka w moim dotychczasowym tworzeniu! Fajnie się ją tworzyło, a zdobić będzie ścianę w mieszkaniu mojej mamy :-)



Odcinek 8 - 3 kartki clean&simple.


Tego w ogóle nie było w planie, ale ta edycja całą była nieźle zakręcona i sporo pomysłów w niej jest spontanicznych. Tak czy siak, w ostatnim odcinku Świątecznego Scrapowania robiłam kartki świąteczne w stylu minimalistycznym:






Teraz to już czekam tylko na Wasze zgłoszenia.
Macie czas do końca grudnia - nagrody czekają!

Pozdrawiam Was ciepło,

Gosia Metryka.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger