09:00

Świąteczne kartki z okładek kolekcji Magiczna gwiazda


Hop hop! Cześć i czołem :)

    Zachwycające są dla nas zawsze najnowsze kolekcje papierów, ale jestem przekonana, że wielu z Was posiada w swoich zapasach jeszcze arkusze poprzednich lub starszych kolekcji. Dziś zachęcę Was do tego, aby wziąć na warsztat właśnie starsze kolekcje, wykorzystać je i zrobić miejsce na coś nowszego :) Postanowiłam wykorzystać zeszłoroczną kolekcję świąteczną Magiczna gwiazda, która posiada cudowne elementy do wycinania, żywe i tradycyjne arkusze, ale również fantastycznie ułożone okładki. Jak możecie się domyślić po zdjęciach tym razem wykorzystałam właśnie okładki i bardzo mi się ten efekt podoba. Jestem, przekonana, że spróbuję właśnie w ten sposób wykorzystać również okładki z innych kolekcji. 



 


 



Przygotowałam dla was również filmik z procesem tworzenia takich kartek a przy okazji zapraszam Was na kanał Paper heaven gdzie znajdziecie różne tutoriale nie tylko na świąteczne prace :)







Mam nadzieję, że stworzycie podobne prace :) Będzie mi bardzo miło jeśli oznaczycie mnie pod kartkami inspirowanymi tym filmikiem na naszej grupie  Paper Heaven Friends, na której dzielimy się pracami.

Pozdrawiam serdecznie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger