13:33

Kurs dla początkujących

Taką kartkę będziemy robić ......



Dzisiaj kurs dla zaczynających przygodę ze scrapbookingiem a przede wszystkim dla tych, którzy nie posiadają maszynki Big Shot.
Potrzebujemy:
- kwadratowy karnet na kartkę
- 3 kawałki papieru jak na zdjęciu, jeden z nich ma mieć brzegi wycięte ozdobnym dziurkaczem brzegowym (obojętnie jakim)
- kawałek tiulu wielkości mniej więcej karnetu (nie mniejszy)
- kółko (ja swoje odrysowałam od pokrywki słoika)
- różne kwiatuszki
- wstążka
- listki z dziurkaczy (również obojętnie jakie)
- klej, taśma dwustronna, kosteczki 3D (nie ma ich na zdjęciu, ale są niezbędne)


Kolory papierów i kawiatuszków nie mają znaczenia, wybieracie to co macie aktualnie. Przyklejamy taśmę na drugim co do wielkości papierze na wierzchu a na niej przyklejamy tiul, który obcinamy równo z kartką. Następnie przyklejamy taśmę na kawałku z ozdobnym brzegiem i przyklejamy na tiul, ja swoja kartkę przeszyłam na maszynie, jeśli nie będziecie przeszywać pamiętajcie aby brzegi dodatkowo posmarować klejem i dopiero przykleić na tiul. Następnie całość przykleić do największego papieru (użyłam białego) i całość nakleić na karnet. Przedstawiają to zdjęcia....


Następnie wycinam kółko i mocuję na nim po spodniej stronie kosteczki 3D. Na każdym listku (ale tylko jednego rodzaju) mocuję połówki kosteczek. Przyklejam kółko i na około kleję listeczki raz listeczek z kosteczkami, potem trochę kleju i dwa listki innego rodzaju (te bez kosteczek) i tak na przemian.


Kwiaty mocuję za pomocą pistoletu z klejem na gorąco.
Tak wygląda gotowa i upiększona akrylem, brokatem, perełkami i glossy accents karteczka...


Karteczka powstała z letniej kolekcji Kapuśniaczek pastele

Pozdrawiam serdecznie i życzę twórczego weekendu :)

14 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, dziękuje za kurs, będzie idealna inspiracja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna kartka, dziękuję za kurs, na pewno wykorzystam.Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna a kurs baaaardzo czytelny, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, wydaje się to być takie łatwe i proste :) Dzięki za kurs ja dopiero zaczynam więc bardzo mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ! Zawsze się zastanawiam, czy można karteczkę przeszywać taką ręczną maszyną do szycia (na baterie). nie mam maszyny, a szczerze mówiąc to nawet nie potrafie szyć. Efekt szycia natomiast bardzo mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można spróbować ręcznie, w szyciu papieru najważniejsze jest żeby nie zerwała się nitka bo bardzo brzydko to wygląda, ja do takiej na baterię nie miałabym zaufania chyba :)

      Usuń
  6. Świetny kurs!! Bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kursik:) i karteczka piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna karteczka, dzięki za kurs :) na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kurs. Muszę koniecznie spróbować. Jak tylko wykonam karteluchę na pewno podzielę sie tym na stronie.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja tez się skusiłam...
    http://mojblog-mojemiejsce.blogspot.fi/2013/08/kurs-dla-poczatkujacych.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Super. Dziękuję za pomoc i pomysł

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger