12:49

Misiowe zaproszenie - krok po kroku

Misie wykonane z elementów wyciętych dziurkaczem są proste w wykonaniu i urocze:) Stanowią świetną ozdobę kartek czy albumów dla dzieci.
Chciałabym zaprezentować Wam zaproszenie wykonane właśnie z misiakiem w roli głównej.

Potrzebujemy:
- kartki bazowej


- papieru ozdobnego przyciętego tak, aby pasował do bazy i stanowił tło dla miśka:



- elementów wyciętych dziurkaczami/wykrojnikami: kilka kółek w różnych rozmiarach, serduszka na nosek (może też być z mniejszego kółka), trójkąta na czapkę i paska na rondo (tutaj ozdobiłam go dziurkaczem brzegowym):


Jeśli poskładamy powyższe elementy razem, to powinno nam wyjść coś takiego:


 Wszystkie części misia podklejamy gąbkami dystansującymi. Ja użyłam gąbek o grubości 1, 2 i 3 mm. Te części, które mają najmniej odstawać przyklejamy na najcieńszej gąbce, a te które mają być wyżej na grubszej. Jeśli nie mamy gąbek różnej grubości, sklejamy kilka kostek razem:)


I powstał miś imprezowicz:


Jak widać, wykorzystałam również pieczątkę z napisem 'Zaproszenie'


Gotowe zaproszenie np. na urodziny wygląda tak:




Z rozpędu zrobiłam jeszcze kilka kartek:




Na kartce urodzinowej miś też wyglada słodko:




Miłego weekendu:)

7 komentarzy:

Copyright © Paper Heaven , Blogger