09:00

Kartka rocznicowa z kolekcją "Noce i dnie" / An anniversary card with 'Nights and days' collection

Hej witajcie!
Hello!

Ostatnio tworząc jedną z prac myślałam o kwiatach w kolorze niebieskim. Przeszukałam wszystkie swoje papiery, a mam ich sporo, i nic nie znalazłam. W międzyczasie czekałam na świeżutką paczuszkę nowych papierów, które nawet dla nas dziewczyn z DT miały być niespodzianką. Po otwarciu moim oczom ukazała się między innymi cudowna kolekcja "Noce i dnie".
Szybko ją pocięłam i dzisiaj prezentuję Wam pierwszą kartkę z okazji 11 rocznicy z wykorzystaniem tych właśnie papierów.
Recently, when I was creating one of my projects, I was thinking about flowers in blue colour. I searched in all my papers, and I've got really a lot of them, and I didn't find anything. It was the time whe I was waiting for the newest collections which were supposed to be a surprise even for us, Designers. And when I finally got it, and opened the package I saw an amazing 'Nights and days' collection. I cut it right away and today I'm sharing my first card with theses papers. It's 11th wedding anniversary card:






Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja inspiracja, bo kolekcja jest przepiękna! Idealnie nada się na projekty ślubne, rocznicowe, a nawet chłopięce kartki i albumy!
I hope you like my inspiration as the collection is very beautiful! It will be perfect for all your wedding, anniversary and even boyish cards and albums!

Pozdrawiam Was ciepło,
Warm regards,

Natalia NNArt


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger