09:00

Latające motyle i shaker box / Flying butterflies and a shaker box - VIDEO TUTORIAL

Cześć, witajcie!
Hello!

Ostatnio nabrała mnie ochota na stworzenie czegoś mniej klasycznego. Postanowiłam zrobić kartkę z shaker boxem. Czasami zdarzyło mi się stworzenie kartki z ruchomymi elementami, jednak nigdy jeszcze nie robiłam shaker boxa. Kiedyś musi być ten pierwszy raz! 
From some time I wanted to make something less classical. I decided to make a card with a shaker box. I have made few cards with mobile elements but I have never made a shaker box. So, this is my first time ever!


Wymyśliłam swój sposób na zrobienie shakera. Wycięłam z papieru kwadrat, a w środku okienko. Zbigowałam boki ścianek, a okienko zakryłam folią. Bazą mojej kartki jest kolekcja Na jagody. 
I came up with an idea on my shaker box form. I cut out a square from paper and a window inside. I scored walls' sides and I covered the window with foil. The card was made with Berry Hunt collection.


W projekcie użyłam kwiatów z kolekcji Rajska jabłoń, a napisy, motylki oraz drugi rodzaj kwiatków to kolekcja Niewinność.
I used here flowers from Paradise Apple Tree collection and inscriptions, butterflies and other flowers are from Innocence collection.


Do całego projektu stworzyłam kilkuminutowy tutorial, więc zachęcam Was serdecznie do obejrzenia :) 
I also made a few minutes tutorial for this project so I'm inviting you to watch it :)




Ściskam Was kreatywnie kochani!
Sending many creative hugs!

Natalia NNArt 


1 komentarz:

Copyright © Paper Heaven , Blogger