09:00

Owocowa skrzyneczka - gościnnie Ushii Lenart


Hej! Jest mi bardzo miło, że mogę was dziś gościnnie poinspirować na blogu Paper Heaven - ogromnie dziękuję za zaproszenie :)
Za oknem zamiast tej słynnej złotej jesieni robi się szaro, buro i ponuro, więc potrzebowałam dawki koloru i słońca - a gdzie to znajdę, jeśli nie w przecudownych, owocowych papierach Na Jagody? Postanowiłam wypełnić tymi owocami małą skrzyneczkę... i tak powstał mój pop-up box:
Hi! It's a big pleasure to guest at Paper Heaven's blog - thank you for an invitation!
It's so rainy and cloudy outside that I needed some colors - right now! So I grabbed my scissors and some papers and went on a Berry Hunt :) Then I filled a little crate with all my fussy cut fruits ... and created a pop-up box card:



Przygotowałam kilka pasków papieru z motywem desek - ja odbiłam i pokolorowałam taki stempel, ale można skorzystać z gotowego papieru z takim wzorem i skleiłam je tak, by stworzyły bazę kartki. Następnie wycięłam dużo różnych elementów z bloczka z elementami do wycinania i stworzyłam z nich kompozycję na mojej bazie - te gałązki w zasadzie układają się same i jakby ich nie ułożył to zawsze będą się dobrze prezentować :) Jedyny problem jest taki, że szkoda tych ładnych grafik zasłaniać innymi :D
I trimmed some stripes of paper with a wood pattern (I created them by myself with a stamp, but you could use printed paper) and glued them together to create my card base. Next, as I said, I fussy cut a lot of elements from the block of papers from the Berry Hunt collection and adhered them to my card base- and there you have it, it's my finished card!



Muszę przyznać, że pomysł na taką kartkę przyszedł mi do głowy jak tylko zobaczyłam tę kolekcję... i choć wszyscy siedzą już w kartkach świątecznych, to właśnie teraz nadszedł dla mnie idealny moment na jej zrobienie :)
I must admit that when I first saw the Berry Hunt collection I thought about this pop-up box card immediately - and today was the perfect moment to create it :)






*****

Dziękujemy Ushii za cudowną inspirację! Czekamy na więcej!
A dla wszystkich Was zostawiamy link do filmu naszej Gościnnej Projektantki z tą właśnie fantastyczną pracą:
Thank you Ushii for your amazing inspiration! We're waiting for more!
And for all of you we're laving a link to Ushii's video with this fantastic project:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger