09:00

Świąteczne szaleństwo z 'Białe jak śnieg'

 Kartki świąteczne to u mnie rzadkość. Uwielbiam święta, ale niestety tworząc inne dekoracje, zawsze brakuje mi czasu na zrobienie i wysłanie kartek. W tym roku postanowiłam to zmienić, bo kolekcja 'Białe jak śnieg' mocno mnie zainspirowała. Myśląc o warsztatach stworzyłam kolekcję trzech kartek, w mocnym klimacie retro. Niestety z warsztatów chyba będę musiała zrezygnować, ale tym sposobem już w październiku, jak nigdy wcześniej, mam kartki świąteczne! 





A już teraz wiem, że na tych jednych kartkach nie skończę. Bardzo wciągnęłam się w świąteczny klimat !









Trudno się dziwić, te papiery są niesamowite!

Spróbujcie sami!

Pozdrawiam Was już zimowo!
Natalia Niedostatkiewicz
NNArt







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger