08:00

Drewniane pudełko "Zza mgły" / 'Beyond the mist' wooden box

Witajcie :)
Jak już pewnie zauważyliście, mam słabość do tworzenia upominków w formie drewnianej szkatułki. Zazwyczaj są to pudełka formatu kwadratowej kartki, z zewnątrz ozdobione papierami, a wewnątrz z ozdobną kieszonką i życzeniami. Tym razem jednak miałam okazję tworzyć pudełko nieco większych rozmiarów z przeznaczeniem na słodkości. Tematyka ślubna, więc idealnie wpasowała się tu najnowsza kolekcja "ZZA MGŁY"

Hello :)
As you probably have already noticed I do really like making handmade wooden caskets as gifts.
These boxes are usually in the size of a square card and they're plastered outside with papers, and they have a pocket and wishes inside. 
This time I had a chance to create a bigger box for sweets. It is a wedding box so 'Beyond the mist' collection was perfect for it.



Piękne, subtelne zielenie i delikatne fiolety z arkuszy 06 i 02 wykorzystałam jako tło. Natomiast do stworzenia kompozycji kwiatowej użyłam wycięte elementy z bloczka "ZZA MGŁY" - FLOWERS.
I used beautiful, delicate green and purple shades from sheets 06 and 02 as the background. 
I also fussy cut some elements from Flowers set to build a floral composition on the box.




Czyż nie cudowne są te nowe papiery? Ja jestem nimi zauroczona :)
Aren't these new papers amazing? I'm so charmed by them :)


Pozdrawiam serdecznie,
Best regards,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger