10:33

Ptasie mleczko jako podziękowanie

 Elegancko podziękuj Pani Pielęgniarce

Witam :)
Dziś znów jest ten wspaniały dzień, kiedy spotykamy się w ramach prezentacji mojej pracy inspiracyjnej. Na dziś przygotowałam ozdobne opakowanie na Ptasie Mleczko. Myślę, że nie ma tu osób, które nie skusiłyby się na kawałek nieba w gębie:) Taki smakołyk miał być podarowany pani pielęgniarce w ramach podziękowania. W tym celu wykorzystałam kolekcję Noce i dnie - przecież pani pielęgniarka czuwa nad mami i we dnie i w nocy:). 
Hello :)
Today it's another wonderful day when we can meet here. It's my inspirational day and I prepared a decorative wrapping on marshmallow. I think that most of you would like to try such a piece of heaven :) This sweet gfit was madeto say thank you to a nurse. I used 'Nights and days' collection because every nurse look after patients nights and days :)


Delikatne papiery kolekcji wzbogaciłam tekturką i kwiatami, które idealnie komponują się z tymi na grafikach kolekcji. 
Mam nadzieję, że taki pomysł na zapakowanie pudełka czekoladek spodoba się Wam. Wierzę gorąco, że jutro spodoba się też pani pielęgniarce, dla której zostało przygotowane. 
I also added a chipboard and flowers which perfectly matches the graphics from this collection. 
I hope that you like such an idea on wrapping chocolates. And I do believe that the nurse for who it is made will also like it when she receive it tomorrow.





Pa pa :)
Bye bye :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger