08:00

I żyli długo i szczęśliwie...

 



Witajcie! 
Luty dla mnie jest miesiącem miłości i wyczekiwania, ale lubię też, że jest krótszy, a to oznacza, że wiosna przyjdzie szybciej!
Moja dzisiejsza romantyczna kartka jest wykonana z kolekcji "Za siedmioma górami".
Hello friends! For me, February is a month of love and expectation, and I also like that there are fewer days in it, which means that spring will come sooner!  This card from the Over the Hills collection has developed on such a romantic note.





Wydrukowałam kształt serca na arkuszu A4, wycięłam i użyłam jako szablon. Baza kartki to karton kraftowy. Wycięłam mniejsze serce z arkusza 02 ( to jest niebo ), a na trawę wycięłam pół serca z arkusza 04. Przyszyłam maszyną do szycia obie warstwy do bazy.
I printed the silhouette of a heart on A4 paper, cut it out along the contour and used it as a stencil.  The base of the card is kraft cardboard. Then I cut out a heart from paper #02 (this is our sky), to simulate grass, half of a heart out of paper #4.  I stitched these two sheets to the base using a sewing machine.



Zdjęcie nie pokazuje tak dobrze objętości tej kartki. Użyłam tu dwa rodzaje koronki i wiele kawałków wstążek, pasujących kolorystycznie do kartki. Je także przyszyłam maszyną do szycia.
Tekturkę balon pokryłam pudrem do embossingu i umieściłam za zamkiem.
Wycięłam mnóstwo elementów z zestawu Flowers do kolekcji. Zgodnie z tematyką pracy - rycerz oświadcza się pięknej księżniczce.
The photo does not really show the volume of the card, but for the base I used two types of lace and many different remnants of ribbons, matching the palette.  I also sewed them on a sewing machine.  I covered the balloon-shaped chipboard with embossing powder and placed it behind the castle.  I cut out a lot of elements from a set of paper 15x15 cm this collection. According to the plot, this knight proposes to a beautiful princess.



A smok jest dobry, nie jest przeciwny małżeństwu ;-) Lojalnym towarszyszem rycerza jest piękny jednorożec. Oczywiście nie mogło też zabraknąć cudownego bukietu kwiatów! Pasują świetnie do kartki!
And the dragon is kind, he is not at all against marriage, and the loyal companion of the knight is a beautiful unicorn, too.  And of course, where without a gorgeous bouquet of flowers!  And on the card, they fit very well!  

Kochajcie i bądźcie kochani! Dbajcie o swoich ukochanych <3
Love and be loved!  Take care of your loved ones❤️

xoxo Oxana








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger