08:00

Zawieszka w kształcie serca

Cześć,
Już luty, a z nim wielkimi krokami zbliżają się Walentynki. I choć większości ten dzień kojarzy się z kolorem czerwonym, to u mnie go raczej nie spotkacie. :) Postawiłam tym razem na beże i fiolety.

Podczas poniedziałkowego live, który poprowadziłam na naszym fanpage'u, stworzyłam zawieszkę w kształcie serca. Wykorzystałam w niej dwie kolekcje, a mianowicie "Zza mgły" (arkusz 03) i "Na jagody" (arkusz 06).

Hello!
It's already February and this means Valentine's Day is closer and closer. Though most of us consider red as a colour for this day - you will not see it here today. :) I decided to use beige and purple.

During my Monday's LIVE stream which took place at Paper Heaven's fanpage I created a heart shaped tag. I used two collections - 'Beyond the mist' ( 03 paper ) and 'Berry Hunt" ( 06 paper ).



Do stworzenia kompozycji użyłam wycięte elementy z bloczka Zza mgły - FLOWERS.
I used fussy cut elements from 'Beyond the mist' FLOWERS set to create my composition.




Nagranie z live'a jest dostępne nadal na naszym fanpage'u, gdzie Was serdecznie zapraszam. 
My LIVE stream is still available on Paper Heaven's fanpage - feel free to watch it!


Pozdrawiam,
Best regards,

Angelika



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger