09:00

LO dla taty

 Hej, 

macie już prezenty na zbliżający się dzień ojca? Przychodzę dziś do Was z pomysłem na LO z miejscem na pamiątkowe zdjęcie sprzed lat. Taki personalizowany podarunek z pewnością sprawi wiele radości i przywoła wiele wspomnień, co może być też fajnym pomysłem na spędzenie miłego popołudnia z tatą :)


W tym projekcie postawiłam na kolekcję "W głębi lasu", która dzięki swojej ziemistej neutralnej kolorystyce idealnie wpasowuje się w męskie klimaty. Naturalny klimat podkreśliły niewielkie wstawki papieru kraftowego, a czarne elementy dodały nieco charakteru. 






Aby urozmaicić nieco tło dodałam kilka odbitek stempli. Dodałam również nieco roślinnych wycinanek dedykowanych tej kolekcji, które nieco ociepliły cały projekt.

Mam nadzieję, że zainspiruję Was do wykonania własnych ramek dla taty :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger