09:00

Romantycznie i uniwersalnie

Hop hop! w poniedziałek :)

Ten ostatni tydzień czerwca rozpocznę uniwersalną i bardzo romantyczną kartką z najnowszej kolekcji Dolina róż, którą znajdziecie tutaj ---> wskocz do sklepu :) 
Jeśli kochasz róże, kompozycje kwiatowe, listki, koronkowe i deseczkowe wzory oraz przydymione odcienie różu i zieleni to ta kolekcja jest właśnie dla Ciebie :) 

Do stworzenia tej kartki wykorzystałam arkusz z kwiecistą kompozycją i choć większość tej kompozycji jest przykryta to jednak dodaje to przepięknej głębi jeśli dacie sporo dystansu na elementach. W arkuszach z elementami do wycinania jak zwykle nie brakuje listków i troszkę ich tutaj przemyciłam, ale dodałam również kilka ulubionych gałązek z wykrojnika. W kompozycji ukryłam kwiat magnolii a w centralnym punkcie przepiękne wycięte róże. 




  



Mam nadzieję, że moja praca zachęci Was do takich bogatych i romantycznych kartek z kolekcją Dolina róż :) Z przyjemnością zobaczę Wasze prace a zachęcam bardzo do publikowania ich na naszej grupie na fb - Paper Heaven Friends.

Pozdrawiam serdecznie :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger