07:00

Exploding box z owocami / An exploding box with fruits

Kiedy w dniu premiery zobaczyłam najnowszą kolekcję "Na jagody" kompletnie oszalałam na jej punkcie.  Od razu przypomniała mi się przepiękna kolekcja "Herbatka dla dwojga", która również pachniała wakacyjną owocową sielanką. 8 lat temu początkowałam ze scrapbookingiem i to właśnie ta kolekcja była jedną z moich pierwszych pociętych. Widząc "Na jagody" zrodził mi się pomysł na exploding box, ale w nieco innej wersji.
When I sam the newest Berry Hunt collection on the day of premiere, I went totally crazy about it.
I thought about Tea for two collection which also was such in a summer, fruity climate. 8 years ago I started my scrapbooking adventure and it was my first scrapbooking papers collection that I cut.
When I saw Berry hunt collection, I came up with an idea on an exploding box but in slightly changed version.


Ostatnio bardzo spodobały mi się boxy z dwiema stojącymi ściankami. Stworzyłam mały malinowy chruśniak. 
From some time I really like exploding boxes with only two standind walls.
I created a raspberry bush.


Z resztek makramowego sznurka zaplotłam mini koszyk, do którego włożyłam wycięte malinki i kwiatki z małych bloczków. Dodałam trochę zasuszonych roślin i kawałek materiału.
I used pieces of macrame string to create a tiny basket where I put cut out raspberries and flowers from small sets. I also added some dry plants and a piece of fabric.


Na jednej ze ścianek umieściłam kopertę, do której można włożyć banknot.
I put an envelope on one wall - you can put money inside.


Na drugiej ściance wkleiłam cytat. Specjalnie wyszukałam coś związanego z miłością i owocami.
On the second wall I gave a quote. I was looking for something connected with love and fruit.


Exploding box na koniec postanowiłam skropić białą farbą aby troszkę stonować kolory i ujednolicić suszone rośliny i wycięte elementy.
At the end I decide to put some white splatters to tone the colours a little bit and to lighten dry plants and cut out elements.

Ta kolekcja jest cudowna! Już nie mogę się doczekać kiedy po raz kolejny do niej sięgnę.
I jak czujecie się zainspirowani ?
This collection is amazing! I can't wait to use it again.
So, do you feel inspired?

Pozdrawiam Was serdecznie!
Best regards!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger