07:00

Kartka na 30. rocznicę ślubu / 30th wedding anniversary card - VIDEO TUTORIAL


Witam serdecznie wszystkich i jeszcze raz bardzo dziękuję, za możliwość wykazania się w tak fantastycznym DT Paper Heaven! 
Hello everyone!
One more time I'd like to say thank you for the possibility being in such fantatsic Design Team!

Uwielbiam tworzyć prace personalizowane, wtedy wkładam w nie mnóstwo serca i dobrych myśli. Tym razem nadarzyła się okazja do stworzenia kartki, na trzydziestą rocznicę ślubu moich rodziców. Trzydziestą, a więc perłową. 
I love making personalized projects. I put all my hearts and good thoughts in them.
This time I had the ooportunity to create a card on my parents' 30th wedding anniversary .
30th - the pearl one.

Kartka na rocznicę ślubu

Użyłam do jej wykonania kolekcji Niewinność. Ostatnio pokochałam także cudowne elementy do wycinania. Kwiatki, listki i motylki stały się piękną dekoracją mojej kartki.
I used here Innocence collection. 
From some time I do love elements for fussy cutting. Flowers, leaves and butterflies became a beautiful decoration of my card.


 Dodatkowo wykorzystałam także tekturkę ażurową oraz papierowe kwiatki 3D. Całość kartki przeplata delikatna siateczka oraz biała wstążka. 
I also used an open work chipboards and paper 3D flowers.
The card is also decorated with a delicate net and white ribbon.


Na koniec dodałam kilka szklanych kaboszonów oraz perełkowe guziczki. Wiecie za co kocham tę kolekcję? Za jej delikatność i uniwersalność. Niewinność pasuje zarówno do projektów komunijnych, chrzcielnych, a jak widać wpasowała się nawet w rocznicę ślubu.
To finish decorating I added few glass cabochons and pearl buttons.
Do you know what do I love about this collection?
I love that it is so versatile and delicate.
It goes well with Communion projects, Baptism ones and, as you can see, also for wedding anniversary projects.


Mogę nieskromnie przyznać, że moi rodzice byli wzruszeni. To piękna pamiątka od całego mojego rodzeństwa i oczywiście stanęła na honorowym miejscu wśród rodzinnych zdjęć.
I have to admit that my parents were touched. It's a beautiful keepsake from me and my siblings, and of course it's in a place of honor, among all family pictures.

Specjalnie dla Was przygotowałam krótki tutorial jak stworzyłam taką kartkę, więc serdecznie Was zachęcam do oglądania:
Especially for you I made a short video tutorial on how to make such card and I'd like to invite you to watch it:



Pozdrawiam serdecznie,
Best regards,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger