07:00

Niewinność - komunijne podziękowanie / Innocence - a Communion thank you card

Witajcie!

Hello!

Już od początku mojej przygody ze scrapowaniem jestem zaprzyjaźniona z papierami Paper Heaven, dlatego ogromnie się cieszę, że dzisiaj oficjalnie mogę przywitać się z Wami z tego miejsca.
I've been familiar with Paper Heaven papers since I started my scrapbooking adventure so now I'm so very happy I can say hello to you here, on Paper Heaven blog.

Na początek przygotowałam pracę, która w obecnej sytuacji jeszcze długo będzie na czasie. Jest to kartka w pudełku o tematyce komunijnej, wykonana w formie podziękowania dla księdza. 
As my first inspiration I made  a project which will be long on top if take into consideration the situation we have. It's a card in a box which will be given to a priest to say him thank you after the First Holy Communion.




Idealnie wpisała się tutaj w tematykę przepiękna kolekcja NIEWINNOŚĆ, z której wykorzystałam arkusze 01 i 03 do stworzenia tła. W kompozycji florystycznej użyłam też wycinane listki z bloczka RAJSKA JABŁOŃ
The beautiful INNOCENCE collection was just perfect for this project. I used 01 and 03 sheet for the background. In my floral composition I used fussy cut flowers from the small PARADISE APPLE TREE pad.




W dodatkach oczywiście nie mogło zabraknąć papieru, który mam zawsze pod ręką w sporym zapasie i wykorzystuję go praktycznie w każdym projekcie. Mowa tu o moim ukochanym (szaraczku w kropeczki nr 06) z kolekcji KAPUŚNIACZEK PASTELE.
Kartkę umieściłam w pudełku z okienkiem, które ozdobiłam delikatnie wstążką.
I couldn't skip using my favourite paper here - I have a lot of it and I use it almost in every project. It's a grey sheet in tiny dots ( 06 ) from SPRINKLE PASTELS collection. 
The card is put in a box with a window decorated only with white ribbon and a small bow.






Mam nadzieję, że moja debiutancka inspiracja przypadnie Wam do gustu i zechcecie zostawić w komentarzu kilka słów od siebie. 
Pozdrawiam serdecznie,
I hope that you will like my debut inspiration and maybe you will leave few words in a comment.
Best regards,


3 komentarze:

Copyright © Paper Heaven , Blogger