11:23

Płyń przez morza i oceany

Wzięcie w ręce nowych, własnych, papierów jest dla projektantki magiczną chwilą. :) Coś, co jeszcze chwile temu było tylko zlepkiem pikseli, nagle staje się namacalnym produktem. Chyba nie ma wątpliwości jaka jest pierwsza czynność po otrzymaniu nowej kolekcji? Nożyczki aż wyrywają się do cięcia. :D

Notes powstał z kolekcji Tajemniczy Ogród. Tłem jest ornamentowy papier nr 6, do tego odrobina tajemniczych map (nr 5). A w roli głównej obrazeczki z rybkami ten, ten i ten.




4 komentarze:

  1. Moje też już nadcięte, a nawet, o zgrozo, nieco porwane. Cięzko im się oprzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Nadciętych" to ja mam jeszcze trochę. ;) Ale wymagają jeszcze trochę dopieszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyczekiwałam i dalej będę wyczekiwać prac zrobionych z ogrodowych papierów. Tak czułam, że cuda można z niego wyczarować i nie zawiodłam się:) Notes jest magicznie piękny! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger