11:52

Krok po kroku - pudełko

Witam w ten pochmurny majowy weekend :)
 Dzisiaj chciałam zachęcić Was do samodzielnego wykonania bardzo prostego pudełka,
 w którym możemy schować karteczkę z życzeniami, zaroszenie, czekoladę itp.
Hello on this cloudy may weekend:)
Today I'd like to encourage you to make a simple box in which you can put a card, an invitation or a bar of chocolate.

Potrzebne nam będą:
kartka z grubszego papieru np.wizytówkowego
klej
nożyczki
You will need:
an A4 sheet of cardstock
glue
scissors

Ja wykorzystałam kartkę A4, wymiary dostosowujemy do kartki, jaką włożymy do środka, 
 moja kartka ma wymiary 13 x13 cm (pudełko 13,5 x 13,5 cm)

I used an A4 sized piece of paper to make a 13.5cm x 13.5cm box to hold a 13 x13cm card.
 
























Schemat do wydruku:

Feel free to print this template:

wycinamy oba elementy i zaginamy
We cut both elements and fold them along the provided lines


nacinamy pod kątem fragmenty, które będą przyklejone
Trim the pieces that will be glued as in the picture


następnie sklejamy ze sobą oba elementy
Glue the parts of the box together


i mamy gotowe pudełko
and the box is ready


ozdabiamy je według potrzeby, ja dodałam wstążeczkę do zawiązania
You can decorate the box as you wish. I added a ribbon to tie it.



tu przykładowe zastosowanie takiego pudełka do zaproszeń komunijnych
I used boxes made using this template to hold invitations


51 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, szukałam alternatywy dla pudełek z szybką i znalazłam! Dziękuję! Świetny pomysł i ekonomicznie wykorzystany papier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, Paolla bardzo oszczędne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przydatny kurs, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny przepis na pudełko, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pomysł i śliczne wykonanie.
    Z pewnością skorzystam. Dziękuję za kursik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne. Wykorzystam przy najbliższej okazji jaką będzie ślub znajomych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kursik! Dziękuję!Muszę w końcu spróbować zrobić takie pudełeczko. A te zaproszenia są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za fantastyczny pomysł na pudełko!
    Czytelny kursik! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze wydawało mi się, że to takie skomplikowane :) a tu proszę!
    Dzieki !

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak. Podziwiałm już ten komplecik na blogu. Jest naprawdę piękny.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja już skorzystałam z kursu , dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Również dziękuję za bardzo dopracowany kurs, z którego z pewnością skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  14. dziekuje za kursik;proste ale samemu czasem ciezko wpasc na taki pomysl

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne!
    dziękuję, wykorzystam przy najbliższej okazji :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow! To ja dziękuję za taki odzew:) cieszę się, że mój kursik się przyda :) i czekam na Wasze prace :)

    OdpowiedzUsuń
  17. SUPER! Zastanawiałam się jak zapakować book box'a :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za kurs :) Na pewno wykorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  19. "Krok po kroku" wpisuję do ulubionych :) idealny dla "puszystych" kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuje już wykorzystałam pozdrawiam http://odskoczniajutki.blogspot.com/2012/05/573-jestem.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za super kurs!!!
    Cudowne są te pudełeczka z zaproszeniami.
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny kursik, już skorzystałam
    http://kachnyzycie.blogspot.com/2012/05/imieninowo-urodzinowy-post.html
    dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne pudełko... wielkie dzięki...

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny pomysł! Dziękuję! Wykorzystałam go w kartce ślubnej.
    http://blogpogodzinach.blogspot.com/2012/05/wedding-card-new-idea.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ona:
    Świetny pomysł :)wykorzystałam go do kartki na dzień Mamy, można zobaczyć tutaj: http://cabonie.blogspot.com/2012/05/odswietnie.html
    Pozdrawiam i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurs na pudełko jest genialny - dziękuję :)
    I ja go wykorzystałam: http://alexandra-mojepasje.blogspot.com/2012/05/pierwsza-komunia-swieta-julii.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również spróbowałam... a jak wyszło? Właśnie tak: http://moje-ozdoby.blogspot.com/2012/06/slubna.html
    Dziękuję za wskazówki

    OdpowiedzUsuń
  28. fantastyczny pomysł, wielkie dzięki, na pewno wykorzystam bo moje karteczki są coraz bardziej przestrzenne

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi tez się przydał kursik. Serdecznie dziękuje! http://malgwazakatek.blogspot.com/2012/05/sztalugowe-dwie.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Skorzystałam z kursu :) Dziękuję !!!Kursik bardzo prosty i czytelny :) A tu można zobaczyć moje pudełeczko http://scrapmajka.blogspot.com/2012/06/slubna.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Super pudełko :) Skorzystałam z tego kursu:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialny pomysł! Dziękuję bardzo za inspirację :) A to pudełeczko w odrobinie większych romiarach: http://przepisnarzycie.blogspot.com/2012/08/kolejny-roczek-kolejna-sukienka.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wykorzystałam po raz kolejny, dzięki za kursik:)
    http://agasi-papierkowy-kacik.blogspot.com/2012/08/slubna-w-pudeeczku.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Również skorzystałam z kursu:) Dziękuję:)
    http://isabellaart.blogspot.ie/2012/09/rozkadane-zyczenia.html

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo dziękuję za kurs, dzisiaj spróbuję :):):)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny kurs , moze uda mi sie wypróbować go

    OdpowiedzUsuń
  37. Super kursik!!!
    Kiedyś zrobiłam coś podobnego i było za małe do moich karteczek - dzięki tobie wiem jak wykorzystać cale A4
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny kursik na 100% jutro wykorzystam do zrobionej już kartki,która czeka na takie oto właśnie pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  39. Fantastyczny kurs :) jak dobrze, że w internecie nic nie ginie ;) Dzisiaj szukałam właśnie pudełka na kartkę i znalazłam ten kurs. Na pewno wypróbuje i nie będzie zastanawiania się jak schować kartkę do koperty która jest za ciasna ;) Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. super pudełko :):):) sprzyda się:):):)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger