21:09

Krok po kroku-kwiat hortensji

Witajcie, dzisiaj chciałabym Wam pokazać bardzo prosty kursik na kwiaty hortensji. Ja wykonałam te kwiatki przy pomocy wykrojnika ale z powodzeniem możecie użyć innych kwiatków, nawet wycinanych ręcznie i postępować w podobny sposób jak ja. Napewno też wyjdzie pięknie.

Wycinamy dwa różnej wielkości kwiatki z papieru
Następnie kwiatki spryskujemy wodą lub na chwilkę zanurzamy w wodzie i nawijamy płatki na patyczek

Następnie przyszczypujemy płatki paznokciami tak jak na zdjęciu poniżej



Gdy kwiatki są wywinięte, wysuszone to sklejamy je ze sobą, dodajemy pręcik albo ewentualnie ćwiek czy inną ozdobę i "włala"


A tak prezentuje się kwiatek na kartce w towarzystwie innych kwiatów

8 komentarzy:

  1. Spróbuję!Ciekawe czy wyjdzie... A kolory tak pięknie dobrane,ze wprost wzroku nie mogę oderwać!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wykonanie kwiatów nie jest skomplikowane a wyglądają efektownie, hortensja w bukiecie prezentuje się przepięknie! śliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Полезен урок,свежа картичка!!!Поздрави!!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię robić kwiatki na kartki - dziękuję za nowy sposób :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko i wyłącznie robię kwiatki sama - znalazłam pełno pomysłów i ciągle odkrywam nowe podczas robienia ich - robienie kwiatków to jedno z moich ulubionych zajęć gdy nie mam natchnienia i inspiracji do zrobienia kartki czy albumu :)) A takiego dziurkacza nie widziałam jak tu jeszcze ale to zapewne wykrojnik którego nie posiadam i mieć raczej nie będę .. powinno być więcej w sklepach dostępnych skrapków z wykrojników w sprzedaży, a nikt nie sprzedaje ..:((

    OdpowiedzUsuń
  6. też pospisuję się pod Fairy Witch - mało jest elementów z wykrojników,
    a maszyna + wykrojniki droga,
    kwiat przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger