08:50

Misja LO

Ostatnio zrobiłam kilka prac, na których wykorzystałam nadal popularne chorągiewki zwane też banerami. Chciałam zachęcić Was do wykonania tego elementu, który bardzo skutecznie dodaje to 'coś', którego nam często brakuje, kiedy wydaje nam się, że już wszystko niby skończone, ale jeszcze coś dałoby się dorzucić:)

Recently I have made a few LOs with banners, which are still a very popular embellishment. I'd like to encourage you to use this embellishment on your pages because quite often it's the finishing touch that makes your page complete.

LO1 - tutaj wykorzystałam chorągiewki, które wykonałam z patyczka do szaszłyków i kawałków papieru. Do tego z lewej strony zdjęcia przykleiłam kilka dłuższych i krótszych chorągiewek, które nienachalnie wypełniły przestrzeń. Rozety wykonałam wg tego kursu.

Here I used flags which were made with little sticks and pieces of paper. I also added a banner cluster to fill in the area to the left of my picture. The paper rosettes were made using this course.


 LO2 - tutaj zawiesiłam kilka sznurów z chorągiewkami, które dodatkowo ozdobiłam koronkami z dziurkacza i kropkami farby.

Here I used a few banners decorated with border punch lace and paint dots.


LO3 - a tutaj wszystkiego po trochu: chorągiewki rozwieszone od jednego zdjęcia do brzegu strony i ponownie cały zestaw zatknięty za drugim zdjęciem.

Here you can see a bit of everything: there is a line with banners stretching from one picture to the edge of the page, and a banner cluster next to the other photo.

4 komentarze:

Copyright © Paper Heaven , Blogger