14:45

Album - Z00

Zrobiłam album ze zwierzakami w zoo w prezencie dla swojego syna.
I made this album with animals for my son.
















 Jako główną dekorację wykorzystałam zwierzątkowe pieczątki, które kupiłam właśnie z myślą o tym albumie.

I used animal stamps to make my own embellishments for the album.





Na wewnętrznej stronie okładki wkleiłam kieszeń, w której sa tagi. Będzie to miejsce na opisy dotyczące każdego zwierzęcia przygotowane przez małego naukowca:)

I made an inside pocket with tags where my son will write facts about each animal:)


Do wykonania albumu wykorzystałam kolekcje: Cudowne Lata, Lekcja Miłości, Usłane Różami, Przedwiośnie, Kapuśniaczek.

9 komentarzy:

  1. prześwietny, podziwiam dbałość o każdy, nawet najdrobniejszy szczegół

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe i bardzo gustowne.Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł! I do tego piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez mam w planach dwa labumy zrobić teraz... wreszcie dla siebie. tzn dla moich dzieci ;o))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały album, stempelki na prawdę dodały tutaj tego niesamowitego klimatu. Sądzę, że bardzo się spodoba swemu przyszłemu właścicielowi. Genialny pomysł :) Podobne albumy można zrobić na jakikolwiek temat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny album xD
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. REWELACYJNY!
    Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski! I inspirujący bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknej urody album. Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger