11:41

Nowa kolekcja oraz wiosenne słodkości

Mimo iż zimowa aura jeszcze za oknem -Galeria Papieru marzy już o wiośnie.
Przedstawiamy nową kolekcję papierów -
Przedwiośnie
Kolorowa, kwiatowa, ze szczyptą miłości. Wśród nich znajdziecie 4 nowe papierki z ulubionymi obrazkami - tym razem o tematyce wiosennej, wielkanocnej, romantycznej.



Papiery 30,5 x 30,5cm:


Papiery 15x15 cm:


 

Zestawy etykietek:




Z tej okazji zapraszamy na kolejne        
CANDY









Zasady są proste:
1. Na swoim blogu umieśćcie informacje o naszych cukierkach oraz wklejcie aktywnego linka do sklepu: http://galeriapapieru.com.pl/;
2. Zostawcie JEDEN komentarz pod tym postem;

Spośród wszystkich autorów komentarzy rozlosujemy troje szczęśliwców, którzy otrzymają po dwa zestawy nowej kolekcji 
Przedwiośnie.


Zgłoszenia do końca stycznia.

236 komentarzy:

  1. Kicam protestacyjnie, żę nawet słowem nie wspomniałaś. A nawet się zastanawiałam, czemuś taka milcząca.

    :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz! - sama spodziewałam się ich poźniej - bo drukarnia zawalona zleceniami- ale się udało - dla mnie to też niespodzianka- jestem w środku reorganizacji magazynu a tu kolejne paczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestawy fantastyczna - Może się uda wygrać. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią się zapiszę. Śliczne te papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się z ogromną przyjemnością:D info już umieszczone

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, lekkie i wiosenne papiery.
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite! O takich papierach właśnie marzyłam.Pełne koloru,radości i wiosny!Nawet jeśli szczęście mi nie dopisze to na pewno je kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tu wiosennie... oczywiście zapisuję się, papierków nigdy dość:)
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. ale wiosną powiało :) śliczne te papiery
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolorki ;)
    i... ustawiam sie w kolejce po slodkosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne papiery. Już mam nie nie chrapkę ;-) Ustawiam się w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy bezblogowi też mogą, ale najwyżej komentarz usuniesz ;) Mimo, że jeden zestawik już zamówiłam, nie mam nic przeciwko żeby wygrać jeszcze dwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja chciałabym do tych szczęśliwców dołączyć!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne papiery, stoję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z miłą chęcią przygarne te piękne papiery!

    OdpowiedzUsuń
  16. tęsknię już za wiosną, może jak wygram, to ją poczuję? :o) śliczne papiery!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki tym soczystym kolorom i ślicznym motywom zapachniało kolejnymi świętami.

    OdpowiedzUsuń
  18. piekne
    śliczne

    i muszę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne papierki:) pernie, ze sie ustawię, ale jak mi się nie trafią, to sobie coś kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne, baaardzo wiosenne papierki :) Juz mam je w koszyku, ale dodatkowa ilość nie zaszkodzi ;p Czy wystarczy info na pasku bocznym??

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne papiery i tak prawdziwie wiosenne :)
    Z wielką chęcią je przygarnę...

    OdpowiedzUsuń
  22. Miło by było wygrać, więc ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne kolorki! Chętnie przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne papierki! Z przyjemnością je przygarnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy wystarczy info na pasku bocznym?? - TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zadanie wykonane...info w pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  27. Już zamieszczam informację. Mam nadzieję, że wygram ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. może i do mnie się uśmiechnie szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekałam na wiosenne papiery, a tu już są i to jakie śliczne, te łączki kwiatowe to spełnienie moich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super kolekcja:)
    Spróbuję i ja swojego szczęścia. Info u mnie też na pasku.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak mi się nie poszczęści, to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dołączam się i ja!! Zestawy są piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ohohoho! Ale kolejka! Ale za takimi cudami warto stanąć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojejku , jakie cudowności a ja dopiero odebrałam zamówienie - Wodzenie na pokuszenie to specjalość diabełków a nie aniołów :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja też właśnie odebrałam papierki, ale po najnowszą kolekcję się zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  36. I JESZCZE JA BARDZO CHĘTNIE!!!!! Papierki są piękne i bardzo uniwersalne ale jakże różne od poprzednich edycji:)

    OdpowiedzUsuń
  37. O rany jakie piękniutkie:)
    Zgłaszam się:)
    Pozdrawiam
    http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. może tym razem się uda? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny zestaw! Z chęcią postoję w kolejce z nadzieją, że szczęście uśmiechnie się do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne wiosenne zestawy papieru! Zapisuję się konieczenie, moze się uda?

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczne papierki z chęcią sie nimi zaopiekuje

    OdpowiedzUsuń
  42. CCudne papiery:) Przejrzałam już wszystkie. Ach, jakbym chciała je wygrać, wylosujcie mnie , please, please:)!!! Czy widać jak wysoko skaczę,żeby mnie było widać w tym tłumie;P?

    OdpowiedzUsuń
  43. jak szybko u was wiosennie i super, dopisuję się

    OdpowiedzUsuń
  44. info o cukierkach jest ...info o sklepie już długo widnieje u mnie na blogu :) pozostaje czekać i liczyć na odrobinę szczęścia może teraz ?kto wie ?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. oj wiosną zawiało!!!:) śliczności!!:)

    ustawiam sie w kolejce i czekam z niecierpliwościa na losowanie!:)
    pozdrawiam
    rachel

    OdpowiedzUsuń
  46. Fantastyczne!!! Właśnie miałam nadzieję, że pojawią się jakieś papierki wielkanocne. Świąteczną Gospodą byłam po prostu zauroczona. Pierwszy raz (w mojej krótkiej karierze scraperki :)) spotkałam się z tak fajną kolekcją, z której kartki praktycznie "same się robiły". Efekt był taki, że wszystkie kartki bożonarodzeniowe (no poza jedną), które wysyłałam w tym roku do znajomych powstały właśnie z tych papierów. A ta kolekcja wygląda równie wspaniale.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękne są te nowe papiery- zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zostawiam swój komentarz z przyjemnością. :)
    http://daszka.dicant.net/

    OdpowiedzUsuń
  49. No ja nieblogowcem jestem,ale od komentarza się nie powstrzymam-jak zobaczyłam je pierwszy raz to ... nie wpadłam w zachwyt,takie nijakie mi sie wydały,bladawe...oczywiscie krateczki zachwyciły,ale potem obejrzałam kolejny raz i kolejny...i już mam w głowie karteczki z tych papierków,są takie radosne i proste,kolorek i kształt i nic więcej nie trzeba,myślę,że moje córy też doskonale będą się nimi bawić,fajnie,że jest cos wiosennego :).Teraz proszę coś romantycznie zielonego na komunię :),a Przedwiośnie oczywiscie zamówię :)
    pozdrawiam AnetaA

    OdpowiedzUsuń
  50. Papiery są cudne. Już zakupiłam w sklepie komplet ale kolejne się na pewno nie zmarnują.

    OdpowiedzUsuń
  51. zgłaszam się! :)
    baner i info o candy zamieszczone ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Papierki są naprawdę śliczne. W pracach będą prezentować się na pewno jeszcze lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  53. z miłą chęcią wchodzę do kolejki;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Oczywiście dopisuję się do listy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. są tak cudne, że nie mogłabym się nie ustawić:):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna kolekcja - bardzo, bardzo wiosenna!

    OdpowiedzUsuń
  57. papierki śliczne, uśmiechające:) Zamówiłam, ale już jestem pewna, że za mało..

    OdpowiedzUsuń
  58. Ooooo jakie piękne i kolorowe!!! Jeśli w realu też takie są, to będę ich wierną fanką:)
    Gratuluję pomysłu na ciepłą i barwną kolekcję, pozdrawiam ciepło i oczywiście na candy się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Super są te papiery!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. cudowne papiery. Ustawiam się po nie. Aż wiosnę poczułam

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo mi brakowalo takich pieknych, optymistycznych barw (mam nadzieje, ze monitor nie przeklamuje). Ciesze sie niezmiernie z narodzin nowych, polskich papierkow. Tak dalej kobietki!

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja też się ustawiam w kolejce!! przyda się taki zastrzyk nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja chcę, zeby już była wiosna!!!
    Ustawiam się po te śliczności w kolejce, to może szybciej przyjdzie:)

    Michasia

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudowne papiery, aż poczułam powiew wiosennego wiaterku :)

    OdpowiedzUsuń
  65. śliczne są te papiery. byłabym mega szczęśliwa gdybym mogła sobie je mieć. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Zapisuję się na te śliczne papiery. Patrzę i zastanawiam się: Jeden ładniejszy od drugiego. Od którego by zacząć?

    OdpowiedzUsuń
  67. To i ja bardzo chętnie, bo do wiosny tak tęskno mi się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  68. I ja chętnie się ustawię w tej długiej i powiększającej się kolejce...:)

    Pozdrawiam Joaś
    http://joasiunia.blogspot.com/

    Info u mnie w pasku bocznym!

    OdpowiedzUsuń
  69. chętnych dużo, ale może mi się poszczęści? :)

    OdpowiedzUsuń
  70. rzeczywiście romantycznie i wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  71. Zapisuję się do kolejki.Fantastyczne papiery.

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękne papiery ;) info w pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  73. dopisuję się do listy chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Na takie słodkie candy, to i ja się piszę!

    Te papiery 15x15 w serduszka, są po prostu cudne! Jako miłośniczka LO`sów wyrażam swój żal, że nie ma w.w. w większym formacie :o(

    OdpowiedzUsuń
  75. Oj, chciałoby się już wiosny!
    Zapisuję się na te słodkie cukieraski!
    pozdrawiam
    http://bligu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Oj, jakie piękne papiery, i w sam raz na walentynki! Zapisuję sie oczywiście!
    http://magia-domu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Fantastyczna kolekcja, bardzo przypadła mi do gustu:
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/12/candy-styczen-2011.html

    OdpowiedzUsuń
  78. piekna kolekcja papierów , ustawiam się w kolejce**

    OdpowiedzUsuń
  79. Ustawiam się w kolejce... Papiery (jak zawsze) "samowykonujące się"...

    OdpowiedzUsuń
  80. Fantastyczne są te papiery - jestem nimi zauroczona :-)po prostu sama słodycz
    Dlatego zapisuję się i ja :-)
    http://wiola-scrap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Uwielbiam Wasze papiery. Uwielbiam i zawsze mi ręka drży gdy mam je pociąć :)
    Oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  82. zapisuje sie! papiery sie przdadza, choc mam ich sporo;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Fantastyczne :) Chcę! :D
    Zgłaszam się i pozdrawiam,
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  84. Z ochotą zostanę posiadaczką serii "Przedwiośnie".Jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  85. Papierki są śliczne! Staję w ogonku i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Piękne papiery. Może uda mi się je wygrać..

    OdpowiedzUsuń
  87. Woow papierki i zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Na taką kolekcję trzeba się zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  89. piękne są,staję w kolejce z wielką nadzieją

    OdpowiedzUsuń
  90. Fantastyczne nagrody, z chęcią takie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Hmmm..piękne! To i ja się po nie ustawiam - bo warto :-)

    OdpowiedzUsuń
  92. ja też się zapisuję i czekam na losowanie :o) pozdrowienia! krasnalka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Śliczne zestawy! Z wielką przyjemnością się zapisuję! :-)
    Pozdrawiam!
    http://smakizycia-wiosanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Jak to miło poczuć wiosnę.Z przyjemnością wezmę udział w Candy. Zapraszam en-contra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Na takie cudne papiery to i ja sie piszę!

    Pozdrawiam Anulka
    http://robotkianulki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Cudna kolekcja o radosnych barwach! Wiosno, gdzie jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  97. Bardzo chętnie spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  98. I ja się chętnie dopiszę .Śliczna kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  99. I ja z chęcią się dołączę, może mi się poszczęści i coś uda mi się wygrać :)

    http://selennea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Może będę tym szczęśliwcem :)
    http://cherryszkowy-domek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Piękne papiery... Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja też się dopisuję, bo papiery piękne :)

    http://www.waniliowosc.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Piękna kolekcja. Choć kolejka długa strasznie, staję i cichutko liczę na odrobinkę szczęścia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  104. Piękne papiery. Ustawiam się w kolejce i ja... :)

    OdpowiedzUsuń
  105. chętna jestem niebywale na te papierki

    OdpowiedzUsuń
  106. Cudniaste te papiery i te dodatki.
    Chcę je mieć ;o))

    OdpowiedzUsuń
  107. Bloga niestety nie mam, ale i tak wszystkim trąbię dookoła o tych cudnych papierach, bo jestem z nich baaaardzo zadowolona! No i oczywiście, mimo, ze już zamówiłam i tak komplecik wiosenny, to biorę udział w candy!

    OdpowiedzUsuń
  108. Przez miesiąc bym chodziła szczęśliwa, gdybym wygrała :D
    staję tu sobie grzecznie i czekam na wyniki :)
    wyplataneopowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Prześliczne papierki :) Z chęcią sie po nie ustawię w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Ja też, ja też - przecież nie może mnie tu zabraknąć:))

    OdpowiedzUsuń
  111. Olala ilu chętnych, więc ja też zapisuję się grzecznie do kolejeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  112. łaaaadne te papiórki :) chętnie bym się im przyjrzała bliżej !

    OdpowiedzUsuń
  113. śliczne te papierki :)) ustawiam się grzecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Cudne candy, mam wielką, przeogromną nadzieję, że będę jedną ze szczęściar :).

    OdpowiedzUsuń
  115. To ja też stanę w kolejce, może mi się poszczęści

    OdpowiedzUsuń
  116. bardzo podobaja mi sie te papierki i tak je pewnie zamowie ale jakbym wygrala to bym miala wiecej radosci z nich :)
    pozdrawiam serdecznie
    Noami

    OdpowiedzUsuń
  117. Powtórzę się po moich 130 poprzedniczkach :) śliczne papierki! i też mam na nie chęć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. Śliczne te nowe papiery. Pachnie wiosną! :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Piękne, że nieodpuszczę :)

    http://miedzyciszaacisza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Jej, piękne! Aż się cieplej robi na sercu... :)) Zapisać się trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  121. Piękna kolekcja...ustawiam się w kolejce i już marzę:)

    OdpowiedzUsuń
  122. Oj, przydałyby się te papierki;-)))

    OdpowiedzUsuń
  123. Powiedzcie, że będę jedną z tych szczęśliwych, proszę... :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Ja tez sie ustawię :) Juz raz posmakowałam papierów z Waszego sklepu i wiem jak sa cudne !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  125. Cudne! Cudne! Cudne!
    Trzymam za siebie mocno kciuki a nóż widelec dopisze mi szczęście w losowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  126. Jakie cudne papierki! Obiecałam sobie na razie szlaban na scrapowe zakupy, więc może przynajmniej w candy mi się poszczęści? :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Super te papiery:)
    Próbuję może się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  128. Bardzo smakowo tu u Was!:)

    Informacja o zabawie na moim blogu:
    http://jaspisowa.blogspot.com/2011/01/mnostwo-pysznosci-do-wygrania.html

    OdpowiedzUsuń
  129. tararara, jestem i ja i mój blożek :)
    http://madebyruda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  130. Przepiękna kolekcja, ustawiam się w kolejce i pozdrawiam :))
    http://na-tarasie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. Ja też się ustawiam po te cudne papiery ;)
    http://iswiatpieknieje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  132. No to i ja się się zapiszę na taki słodkości, może mi się poszczęści :)

    http://arteemid.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Dużo nas... ale może uśmiechnie się do mnie szczęście... Potrzeba mi takich kolorów ;)
    http://zakamarek-karoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  134. ustawiam się w kolejce :)

    pozdrawiam

    moniakombinuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  135. Z przyjemnością wezmę udział w tym losowaniu.
    www.http://skraweczki.blogspot.com/

    pozdrawiam
    Halina

    OdpowiedzUsuń
  136. Urocze są te papiery, mam na nie chętkę i na pewno zakupię, ale może wcześniej uda się wygrać? :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Informacja już umieszczona, z niecierpliwością czekam na losowanie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  138. Jejku,jejku ale piękne rzeczy, może mi tym razem uda się coś wygrać:)

    OdpowiedzUsuń
  139. Śliczne zestawy! Może one pomogą przywołać wiosnę. I ja chętnie stanę w kolejce po takie cukierasy.

    OdpowiedzUsuń
  140. Cudne papiery! Mozna sie zakochac...
    http://kolor-elen.blogspot.com/2011/01/blog-post_813.html

    OdpowiedzUsuń
  141. Zestawy są oszałamiające! Próbuję sił w scrapkach od niedawna wiec bardzo by mi się przydały... może się uda :) pozdrawiam olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  142. Cudowności, jak zwykle zresztą w Galerii;D

    nic nie pozostaje jak tylko ustawić się w kolejce;)

    http://anilewe-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  143. śliczne papiery może tym razem coś wygram :)

    OdpowiedzUsuń
  144. Marzę o takich papierach.
    Dołączam do zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  145. I ja się ustawiam w kolejce po te śliczne papiery:)

    OdpowiedzUsuń
  146. Śliczne orzeźwiające papiery, aż chciało by się takie mieć, może się uda...

    OdpowiedzUsuń
  147. Przepiękne papierki, więc i ja dołączę do tej dłuuuugiej kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  148. Cuuudne! Nie sposób sie nie zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  149. Cudeńka! Przydadzą się na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  150. chętnie wezme udział w candy może w końcu się uda :D
    candyscrapbooking.blogx.pl

    OdpowiedzUsuń
  151. Są naprawdę super, też bym takie chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  152. nigdy nie pracowałam na waszych papierach, NIGDY NAWET NIE MIAŁAM ICH W RĘKU. sama jestem w szoku. może udami się wygrać i spróbuję ich sasmakować:)

    OdpowiedzUsuń
  153. Piękne papiery,może mi się uda;)

    OdpowiedzUsuń
  154. Długaśna kolejka, ale wcale się nie dziwię - kolekcja bardzo wiosenna.
    Oczywiście ustawiam się grzecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  155. Nie mogę się oprzeć wię staję w kolejeczce.

    OdpowiedzUsuń
  156. Spróbuję szczęścia i z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  157. Bardzo ładna kolekcja , staję więc i ja :)
    Info na pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  158. rzeczywiście zapachniało wiosną,zapisuję się i ja na te piękne papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  159. Nareszcie Wiosna Papierowa Cudowności zapisuje się ;))))
    http://tajemniczyogrod-renis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  160. wszystek zrobione więc zapisuję się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  161. Miło by było wygrać to candy. Papiery cudowne i prace z nich wykonane śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  162. papiery są cudowne, szybciutko ustawiam się w tej dłuuuuuuuuuuugiej kolejce:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  163. Cukiereczki bardzo słodziutkie. Z miłą chęcia dołącze do zabawy!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  164. Piękne pastelowe kolory, staję w kolejce do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  165. JA NA SZARYM KOŃCU :) ALE TEŻ SIĘ ZAPISZĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  166. Na przedwiośniu takie słodkości smakuja lepiej.
    Też się dopisuję.

    OdpowiedzUsuń
  167. ustawiam się w kolejce, chociaż mi jakoś szczęście nie dopisuje w losowaniach candy :(

    OdpowiedzUsuń
  168. Ale zapachniało wiosną :) a u mnie za oknem sypie śnieg :)
    Oczywiście ustawiam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  169. Wiosna... ustawiam się w kolejce :) Prace wykonane z tych papierów są piękne i optymistyczne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  170. Papiery zawsze chętnie przygarnę, więc informację o candy umieszczam w bocznym pasku swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  171. Widać, że wszyscy kochają piękne papiery... oczywiście ja też...
    pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  172. idealne do albumu, który chcę stworzyć! zapisuję się z wielką chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  173. też się zapiszę


    http://ulkasan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  174. Choć kolejka bardzo długa i ja doczepiam się do ogonka:) A może los uśmiechnie się właśnie do mnie?:)
    http://kasmatka.blox.pl/2011/01/Cukierki-w-Galerii-Papieru.html

    OdpowiedzUsuń
  175. I want also enter in this Candy,have a nice day from Tenerife!!!!

    OdpowiedzUsuń
  176. Piękne! Piękne!! Zgłaszam się i ja:) Pozdrawiam wszystkich stojących ze mną w kolejce i oczywiscie ekipę Galeri:))

    OdpowiedzUsuń
  177. Piękne papiery! Staję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  178. Piekna kolekcja, bardzo chce ja miec/wygrac. No ,ale jak sie nie uda, to sie w koncu uzbiera zaskurniakow :)
    Pozdraiwma cieplo.Poczatkująca

    OdpowiedzUsuń
  179. Papiery piękne więc ustawię się w kolejce choć na cud nie liczę;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  180. Piękne więc i ja się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger