14:11

Charytatywnie

Kilka dni temu miałam okazję poprowadzić mini warsztaty z dziećmi w szkole mojej córeczki. Łącznie prowadziłam zajęcia w trzech klasach. Wszystko to w ramach przygotowań do sobotniego kiermaszu.
Dzisiaj mała fotorelacja z warsztatów w klasie piątej. 
Zaproponowałam dzieciakom wykonanie mini albumików na Świąteczne zdjęcia. Przedsięwzięcie to było możliwe dzięki ogromnej pomocy Galerii Papieru, która to udostępniła mi swoje cudowne papiery.
Szefowo! Z całego serca dziękuję! Dzieciaki miały wielką frajdę a ja liczę, że rodzice słono zapłacą za wytwory i uzbiera nam się niezła sumka, którą szkoła przeznaczy na dofinansowanie zakupu tablicy interaktywnej.
A poniżej mała fotorelacja z naszej dwugodzinnej zabawy:




Niektórzy nawet porwali się na pieczołowite wycinanie aniołków, co wymaga niezwykłej precyzji



A poniżej efekty pracy. Mini albumiki na Bożonarodzeniowe zdjęcia:



Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję za wielkie serce Monice-Szefowej Galerii Papieru!

4 komentarze:

Copyright © Paper Heaven , Blogger