13:34

Nowa kolekcja i zabawa :)

Tadam!
Na półki lada dzień trafi nasza nowa kolekcja
"Lekcja Miłości"
zaprojektowana przez nieocenioną Sasillę.

W tej kolekcji spełniliśmy Wasze prośby dotyczące wielkości papierów 
- dotychczasowy wymiar 15 x 15 cm zastępujemy nową wielkością 15 x 30,5 cm
- sprawi to, że nawet mniejsze papiery będą idealne do tworzenia LO oraz albumów. 
Wracają też Wasze ulubione motywy- drobne kwiatuszki znane z Cudownych Lat, których nakład tak szybko się wyczerpał.


Na półkach znajdziecie również wznowienie papieru Vintage 1 i 2 w dwóch wersjach : czarno-białej oraz sepii - sezon na kartki oraz zaproszenia ślubne z naszymi papierami można uznać za rozpoczęty.


Kolejną dobrą wiadomością jest poszerzenie Galeriowego DT - naszą drużynę zasili Hogata, której prace już wkrótce zagoszczą na Blogu.

Chcemy podzielić się z Wami naszą radością spowodowaną wydaniem nowej kolekcji
- zapraszamy więc do zabawy: ogłaszamy 
KONKURS:



napiszcie w komentarzach, która kolekcja i dlaczego najbardziej się Wam spodobała, oraz co sądzicie o nowym formacie papierów.
  Nagrodę otrzymają autorzy najciekawszych wpisów - a są nią oczywiście
Zestawy Galeriowych Papierów

Będziemy wdzięczni za wklejenie podlinkowanego obrazka i/lub udostępnienie na facebooku
- szanse wtedy są Podwójne !!!
Konkurs zakończy się z chwilą, jak nowa kolekcja zawita na półkach sklepu (a to już niedługo!), więc nie zwlekajcie z zapisem.

96 komentarzy:

  1. No, to dzień stał się piękny! Już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany! kolekcja jest FANTASTYCZNA!
    Ja uwielbiam Wasze papiery, wszystkie!
    Cudowne lata pasują do wszystkiego od radosnych wiosennych projektów, po te dziecięce.
    Z kapuśniaczka tworzy się cudowne kwiaty:D
    Usłane różami idealnie nadają się do romantycznych projektów, a także na zaproszenia, kartki gratulacyjne, dziękczynne lub te, na których możemy napisać komuś kilka miłych słów.
    Ogółem wszystkie Wasze papiery są genialne i nadają się absolutnie do wszystkiego!:)
    Fajnie, że jesteście!:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowe wymiary jak najbardziej na +. Mniej kombinowania przy cięciu :) Wzory oczywiście jak najbardziej przescrapkoowe! Warto mieć w swoich rezerwach :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wrażenia nie doczytałam do końca Waszego posta;)
    Urzekła mnie "Lekcja miłości" 30 x 30 - te romantyczne kwiatki są takie stylowe...

    OdpowiedzUsuń
  5. Te różyczkowe papiery będą idealne na piękne albumy! Już myślę o tym, co zrobię dla Mamy, która uwielbia róże! Która i dlaczego najbardziej? A można prosić o inną wersję pytań? :P Piękne po prostu! Nawet, jeżeli ich nie wygram, to i tak kupię! (trzynastka blisko :P)... Nowy format - rewelacja! Akurat za LO nie przepadam, ale przecież on niesie za sobą moc innych możliwości! Szczególnie albumy... właśnie w takim nietypowym kształcie! Oj, nie mogę się doczekać! :) Już spieszę ze wstawieniem informacji na blog i FB :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Lekcja miłości!! Niebieska strona papierów jest po prostu fantastyczna, niebieskie kwiatuszki to jeden z moich ulubieńców w tworzeniu scrapów, właśnie niedawno zrobiłam jednego z ostatnich resztek niezapominajek i było mi żal, że już ich nie ma a tu proszę :) natomiast co do długości papierów - rewelacja, pierwsa myśl - będzie można pociąć paski na dół scrapa! uwielbiam ten motyw więc staję po nie w kolejce. Super, że wracacie w takiej odsłonie, czekam na wiadomości, że są już w sklepie :)
    pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale niespodzianka! Nie spodziewałam się nowej kolekcji w Galerii Papieru, a tu są aż 2 i w dodatku takie fantastyczne! Wszystko, co najlepsze z poprzednich kolekcji, plus te piękne nowe wzory kwiatowe! Nowy format przypada mi do gustu - scrapów nie tworzę, ale na łatwiej podzielić 30 cm na 3 części i mieć 3 kartki, niż zrobić kartkę 15 x 15 cm :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co się tu będę wypowiadać, skoro tak trudno coś wybrać. najbardziej podobały mi sie usłane rózami, teraz czekam na gotówkę by zakupić herbatke dla Dwojga. Dorze pracowało mi ise tez z Kapusniaczkiem. Tu widzę same pozytywne emocje. I chętnie dokupię ten piekny zestaw. Jesli chodzi o rozmiary to ... te będą lepsze - zdecydowanie ;o))))

    Och -chciałabym je wygrać.......

    OdpowiedzUsuń
  9. Lekcja miłości jest cuuudowna!!! Uwielbiam drobne wzory, bo są rewelacyjne do kartek, notesów i albumów. Ja wykorzystuję papiery aż do ostatków a ścinki z dużych wzorów już nie są tak efektowne. Najbardziej z lekcji miłości podobają mi się drobne kwiatuszki na jasnym tle. Bardzo brakowało mi takich papierów są idealne jako tło, jak również do wycinania dodatków. :D
    Nowy rozmiar papierów REWELACJA! Właśnie takich mi brakowało, bo galeriowe papiery 15x15 są przepiękne! Niektóre małe stawiam ponad te 30x30 i strasznie żałowałam, że nie są większe. Kartki i drobne elementy same się tworzyły, ale schody zaczynają się gdy chciałoby się zamontować wzory z małych papierów w albumie 20x20 i większym.
    Teraz będę mogla zrobić swoje ulubione parawaniki na zdjęcia do albumów z moich ulubionych papierów! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne!!! Moja miłość od pierwszego wejrzenia to (ko)Lekcja Miłości, a konkretnie te niebieskie kwiaty na dole obrazka - mogłabym sobie nimi wytapetować mieszkanie!!! Z niecierpliwością czekam na możliwość ich zakupu, bo choć jestem przedszkolakiem w temacie scrapowania, to lubię, jak to co zrobię się do mnie uśmiecha - prace z tego papieru będą musiały się uśmiechać, jestem tego pewna ;)
    Nowy format fajny, bo daje większe pole do popisu - można bardziej wykorzystać cały papier - choć ja szczerze mówiąc skrzętnie przechowuję nawet tycie skrawki papieru, bo zawsze się może na jakiś mały kwiatek przydać... to pewnie choroba, ale co tam.
    PS. Po cichu liczyłam, że jak pojawi się mały Jasio, to może nie sam, a z jakąś nową kolekcją ;) SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zacznę od najłatwiejszego czyli od formatu papieru, jestem jak najbardziej na tak, myślę, że będzie bardziej funkcjonalny. Wybranie konkretnej kolekcji to już problem, ponieważ jestem zakochana w Waszych papierach. Kapuśniaczek uwielbiam za możliwość wszechstronnego użycia i nie trzeba się zastanawiać w którą stronę układać:D, cudowne lata są fantastyczne do dzieciowych i letnich prac, herbatka dla dwojga i przedwiośnie są bardzo radosne, energetyczne... Zawsze muszę mieć Wasze papiery w domu choćby do oglądania :D. Nie umiem się zdecydować na jedną kolekcję a tu dodajecie nowości i to w niebieskościach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja uwielbiam KAPUŚNIACZEK!!! Zawsze ratuje mnie z opresji,kiedy trzeba zrobić jakąś kartkę, zakładkę czy albumik. Uwielbiam te białe kropeczki na różnych kolorach, nie trzeba wiele dodatków, bo papier sam w sobie ma urok. Z kapuśniaczkiem nie rozstaję się odkąd go po raz pierwszy kupiłam. Taka miłość od pierwszego wejrzenia ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. SUPER!!!Kolekcja jest fantastyczna! Kolory cudowne no i rozmiar papieru rewelacyjny!Obie kolekcje są przepiękne i już mam w głowie tysiące pomysłów do wykorzystania na zaproszenia i ślubne i komunijne.Dziękuję za to,że dbacie o nas i nasze inspiracje z Waszymi papierami:-)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej??? hmm... a będzie to, będzie to, będzie to "LEKCJA MIŁOŚCI"!!!
    Ta pierwsza lekcja miłości mej, mej, mej do Galeriowych Papierów, że Hej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje z okazji wypuszczenia nowej kolekcji, zapowiada się rewelacyjnie zwłaszcza ta w różowej tonacji kolorystycznej i te przecudne kwiatuszki, które idealnie będą się nadawały na tło kart ślubnych. Mimo wszystko nadal jestem zakochana w kolekcji usłane różami, polubiłam papierki, z których można wyciąć wzory i stworzyć kartkę przestrzenną, zwłaszcza te cudowne róże, pierwiosnki i lilie, aż się chce wiosny patrząc na nie:) Szczerze mówiąc jest to uzależniające, myślę, że gdybym dostała nową kolekcję w swoje łapki to mielibyście moje nowe, kolejne papierowe uzależnienie na sumieniu, ale co tam, z tym można żyć i do tego jak przyjemnie:)))) Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie będę tutaj oryginalna jak napiszę, że kolekcja jest cudowna.
    Bardzo lubię pracę z Waszymi papierami bo fantastycznie się ze sobą komponują. I mają uniwersalne wzory i piękną kolorystykę. Trudno mi wskazać jedną ulubioną kolekcję. Na pewno uwielbiam Cudowne Lata i Herbatkę dla dwojga. Większość kartek bożonarodzeniowych, które wysłałam do znajomych powstało ze Świątecznej Gospody. Bardzo lubię kolekcję Kapuśniaczek bo stanowi fajne tło i uzupełnienie dla innych papierów. Również w pozostałych kolekcjach mam swoje ulubione arkusze.
    Myślę, ze wprowadzenie nowego formatu działa na korzyść tej kolekcji. Taki format jest rzeczywiście bardziej uniwersalny jeśli ktoś tworzy LOsy. Dla mnie na pewno będzie on się sprawdzał w albumach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podejrzewam, że gdybym już miała do czynienia z „Lekcją miłości” to napisałabym, że moją ulubiona kolekcją GP jest właśnie ta, ale że jeszcze nie miałam jej w łapkach to tak nie napiszę :P. Ale te kolory i wzory są super! Mam nadzieję, że to kwestia maksymalnie kilku dni i „Lekcja miłości” zaraz zjawi się na sklepowych półeczkach, a nie długo później na moim biurku i będę oglądała i oglądała, a później cięła i cięła te papierki:D. Wszystkie dotychczasowe kolekcje GP bardzo mi się podobały, ale jeśli muszę wybrać tą naj to niech to będą „Cudowne lata”. Za te radosne, a zarazem delikatne kolory, drobne kwiatuszki, listeczki, chmurki, paseczki, krateczki – to co bardzo lubię! Dobre do prac dziecięcych, ale i na przykład romantycznych:)
    Nowa wielkość papieru to bardzo fajny pomysł. Papierek na pół i już baza kartki gotowa. Na pewno z takim formatem będzie można wykombinować dużo fajnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie, że pokazała się nowa kolekcja :) Przy tych mrozach dodała dodatkowo takiego wiosennego nastroju i poprawiła mi od razu mój kiepski humor ostatnio :)
    Regularnie korzystam ze wszystkich papierków. Kapuśniaczka i cudownych lat nie może u mnie zabraknąć. Wyjątkowe jako tła, czy podstawy do tworzenia boxów. Bez nich jakoś ciężko mi już sobie wyobrazić pracę.
    Są tak uniwersalne, że rozwijają wyobraźnię :)
    Lekcja Miłości jednak już mnie natchnęła :) Nie tylko nasuwa pomysły dziewczęco/chłopięce, to jeszcze produkują się w mojej głowie niesamowite projekty z ich wykorzystaniem do przepiśników! A jakie cudowne będą z nich komunijne czy chrzcielne zaproszenia! Migają mi też, przepiękne albumy wakacyjne, przed oczami ;)

    Jeśli chodzi o wymiary, to jak najbardziej nowe przypadną mi do gustu :) Tworzę sporo przepiśników, pamiętniki i podłużne karty, zakładki..., więc jak najbardziej jestem za! ;)
    Pozdrawiam kwieciście i wiosennie, bo prawdziwie wiosennie tu się zrobiło :) i głowa się tak wiosennie rozmarzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. łoooooooooo
    Wiem, to nie jest inteligentny komentarz, ale takie jest moje pierwsze wrażenie.... choć obecnie jestem mega zafascynowana i latami i herbatką, to....oj mam kolejną miłość:) Po prostu Lekcja miłości jest mega dla mnie!!!! Oj lubię całość już okrutnie!!!
    A nowy format? Na na pewno na plus! Im więcej tym lepiej, hehhe :) i pewnie mniej ścinków będzie i więcej zastosowań :)
    Podsumowując - na pewno udała się ta kolekcja i już widzę jaką furorę robi! Pięknie jest! Dla każdego coś miłego - dla chłopca i dla dziewczynki, dla lubiących tła i lubiących wzory, tych co wcinają i tych co warstwują.... BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam kwiaty i ta kolekcja jest idealna dla mnie. Wzory większe i mniejsze a wszystko przełamane kratką lub kropeczkami. Po prostu miodzio!!!
    A nowe wielkości rodzą nowe pomysły... i oby tak dalej.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie naj...........jest oczywiście "Lekcja miłości".
    Wiem o tym nie mając jeszcze w rękach tych papierów :)
    Najbardziej romantyczna, cukierkowa, delikatna, a drobne żółte różyczki są 'the best'!
    Proszę już o uzupełnienie półek sklepu o nowe papierki:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne. Nowa kolekcja będzie się super nadawać na albumy, zaproszenia zresztą tak jak wcześniejsze kolekcje. Usłane różami, cudowne lata czy kapuśniaczek to kolekcje, które można wykorzystać we wszystkim :D i super przyjemnie się z nimi pracuje.

    Dziewczyny jesteście wielkie!!! Tak dalej trzymajcie i czekam na kolejne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo się cieszę z nowej kolekcji, zapowiada się cudnie!
    Dotychczas moim ulubieńcem były CUDOWNE LATA - uwielbiam krateczki, a tam mi ich nie brakowało w żywych kolorach. Kapitalnie sprawdziły się w wielu moich pracach, głównie dziecięcych, ale nie tylko :)
    Nowy format bardzo mnie cieszy, bo to zawsze kawałek pięknego papieru więcej. Bardzo żałowałam, że dotychczas cudne wzory małych papierów nie były produkowane w większym formacie, a teraz choć trochę się to zmieni. Choć nadal ideałem byłyby dla mnie wszystkie wzory w formacie 30x30. Może kiedyś się doczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmm... Wybór jedynej kolekcji to spory problem.Lubie wasze papiery które nadają się do wszelakich scrappbookingowych prac. Ostatecznie wybrałabym "Usłane różami". Papiery są świetne w całej okazałości włącznie z tyłem. Delikatne tyły i ozdobne przody są po prostu kwintesencją.Wspaniale się uzupełniają.Galeriowe papiery przerastają wszystkich zebranych ze sobą producentów amerykańskich!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mimo, że moim ulubionym kolorem jest niebieski to właśnie słodka i urocza różowa część kolekcji urzekła mnie najbardziej ;) jest śliczna ;)
    Album ślubny w dużym formacie z takich papierków byłby bajeczny ;)
    Dla mnie byłoby to nie lada wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przykro mi ,że muszę wybierać pomiędzy fantastycznymi zestawami kolorystycznymi . Ale jak mus to wybieram kolorystykę różową . Nie jestem ekspertem w tych sprawach, ale potrafię ocenić co piękne . Róż jest jednym z moich ulubionych kolorów , cały zestaw jest delikatny , obydwie strony są tak słodkie , jak cukierek . Nie można też nic zarzucić niebieskiemu zestawowi , jest również piękny idealne papiery do wszelkiego rodzaju prac . A co do formatu to jest idealny !!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. O Matko jaka BOSKA kolekcja! Nie mogę się doczekać kiedy będzie można ją kupić (już myślałyście już o dodruku? bo może zabraknąć! - oby nie!)
    Jeśli miałabym wybrać (nie macając jeszcze teeej) to wybieram Cudowne Lata za jej uniwersalność, bo można z niej zrobić kartki dla dzieci z okazji urodzin, Chrztu, komunii.. a oprocz tego kazda inna kartke - na slub, urodziny, imieniny... no i sa niezastapione w albumach :)
    A jak nie wygram to i tak kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolekcja "Lekcja Miłości", to prawdziwy strzał w dziesiątkę. Eleganckie, drobne wzory i nasycone kolory sprawdzą się w wielu projektach. Delikatne różane motywy będą idealne na projekty ślubne. Z kropek i pasków możemy zrobić delikatne kartki, którymi pogratulujemy komuś nowego domu. Dzięki temu, że w zestawie jest zarówno kolor różowy jak i niebieski papiery sprawdzą się doskonale w albumach i kartach dziecięcych, bo możemy dostosować je bez względu na płeć malucha. Wzory wszystkich papierów są bardzo nienachalne i nieprzytłaczające, przez to są idealne dla osób, które lubią pracować z dużą ilością dodatków, bo papier ich nie przytłoczy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cóż... Najbardziej mi się podoba nowa kolekcja papierów, bo... innych nie znam ;) Ale te, które planujecie wprowadzić do sprzedaży, są śliczne i chętnie wykorzystałabym je do swoich prac. O ile uda mi się w ogóle je zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nowe kolekcje są niebywale piękne!!!
    Gdy zobaczyłam różowe papiery pomyślałam: niezwykle romantyczne!
    Niebieskie natomiast, mimo róż kojarzą mi się marynistycznie :)
    (dobrze, że już niedługo lato).
    Połówkowe papiery to strzał w dziesiątkę! Motyw róż zamkniętych w ozdobnych okręgach niebywale mi się podoba!
    Naprawdę trudno zdecydować, która kolekcja Galerii Papieru jest tą naj...

    Od dzisiaj, moją ulubioną na pewno będzie "Lekcja miłości"!
    Niebywale romantyczne i kobiece wzory!
    Delikatne i jednocześnie nasycone barwy :D.
    Już nie mogę doczekać się kiedy trafią w moje ręce, choć na pewno na początku będzie towarzyszyć mi trema przed ich pocięciem ;P.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne nowości :))) Podobają mi się nowe wzorki oraz format papieru .
    Mam wszystkie kolekcje GP i powiem, że nie potrafię się zdecydować ,która jest najlepsza. Lubię Kapuśniaczek za jego uniwersalność oraz ciemne kolory, Herbatka dla dwojga - najlepsza jest do przepiśników ,Usłane Różami - dla bardzo kobiecych prac, Cudowne lata -urzekają żywymi radosnymi kolorami i swoją uniwersalnością.
    W każdej kolekcji jest coś dla mnie :)))) Gratuluję nowej wspaniałej kolekcji, czekam niecierpliwie, aż pojawi się w sklepie :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam takie różowości - na pewno znajdą zastosowanie w moich albumach dla małych księżniczek :) Chyba zostało we mnie coś z dziewczynki, ze uwielbiam takie słodkie, różowe kolekcje. Będę polowała na "Lekcję miłości" i oczywiście moje ulubione motywy vintage ślubnych par (tych papierów też nigdy dosyć).
    Zmiana rozmiaru papieru też tylko na +

    Oczywiście posyłam w świat na FB, choć trochę z obawą, bo mam tam dużo znajomych i boję się, że mi wykupią :)

    OdpowiedzUsuń
  33. przefajna ta nowa kolekcja, bardzo nastraja wiosennie t ten mróz..

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię wszystkie wasze kolekcje! Są wszechstronne, pięknie się ze sobą komponują, i co ważne, są bardzo dobrej jakości. Nigdy się nie zawiodłam, kupując u Was, ponieważ na żywo papiery są cudowne. Jeśli mam wybrać jednak tą ulubioną kolekcję (spośród tych, które już w rękach miałam ;)) to wybieram "Tajemniczy Ogród" - za romantyzm, klimat i ulubione ptaszkowe tagi. Jestem jednak pewna, że z "Lekcją miłości" również się bardzo polubię ;) za kolory, róże i genialny motyw róż w kółeczkach! To jest strzał w dziesiątkę!
    Nowy rozmiar? Myślę, że to świetny pomysł - malutkich papierów 15x15 zawsze było mi za mało ;) I mam nadzieję, że nie zrezygnujecie z małych elementów do wycinania.
    Pozdrawiam i gratuluję pięknej, nowej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  35. jeszcze nie ma ich w sklepie, a już robią furorę. Kolejny hit Galerii! Są uśmiechające i śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna wiosenna (kolekcja, rewelacyjne kwiatuszki i inne wzorki, piekny bilans papierów dekoracyjnych i na tło! Wszystkie kolekcje Galerii utrzymują stałe miejsce w moim top 10, nie jestem w stanie zdecydować która najładniejsza, ale chyba najczęściej wykorzystują Cudowne lata. Może dlatego, że robię dużo prac "dzieciowych" :) Co do rozmiaru - ja tam nadal nie jestem zadowolona, najbardziej to bym chciała mieć wszystkie wzory w obu wersjach 30x30 do albumów i zmniejszone wersje do kartek. 15x30 jest ok, łatwiej pociąć na standardowe kartki, a i kupić trzeba o połowę mniej arkusików ;)A żółtymi różyczkami mam zamiar wytapetować sypialnię!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jejku jejku jejku
    tak piękne że już bym je pocięła i pokleiła.

    Powiem tak - do tej pory uwielbiała usłane różami
    Ich największą ilość pocięłam :)

    Ale Lekcja miłości jest także różana - kwiatowa - pełna kolorów - jak wiosna której bardzo już pragnę!!

    z nowego formatu papierów - bardzo się cieszę :) szczególnie że robię sporo kartek powyżej 15 cm :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne papierki. Od razu czuć wiosnę, ciepło i walentynki. Rozmiar papierków jak najbardziej się podoba. Zresztą im więcej tym lepiej

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ciesze się, ze zwiększyliście format papierów do 15/30.
    15/15 do albumu trochę małe, a na kartkę ciut duże, zostawała mi masa ścinków. Co do nowej kolekcji to jestem zachwycona kolorami, są takie pogodne i "czyste". Drobne wzorki pozwalają na wiele kombinacji, z dużymi natomiast przeważnie mam problem z doborem dodatków. Dotychczas moim ulubionym z ulubionych papierków to Herbatka dla Dwojga 4, te wijące się delikatne gałązki, kolor... Żałuję bardzo, ze nie ma go w dużym formacie, och jak żałuję :( Dziękuję za nowa radość, Kobietki trzymajcie tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  40. ta zieleń mnie powala. Sasilla cudowną kolekcję stworzyła. ja już myślę o kartkach wielkanocnych a te papierki świetnie by się w te moje rozmyślania wkomponowały :)oby jak najszybciej zagościły na półkach sklepowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  41. Już nie mogłam się doczekać kiedy wystrzelicie z nową kolekcją, nie sądziłam że będzie to tak szybko zważywszy na młodego potomka... Format papieru 30x15 jest genialnym pomysłem, ponieważ małe 15 nie zawsze da się zastosować w podłużnych pracach, a poza tym 2 razy więcej pięknych papierków to nie może się nie podobać. Co do mojej ulubionej kolekcji, oj trudny wybór... każda z nich ma swój urok, mnie podobają się wszystkie, może najmniej czuję się w tajemniczym ogrodzie, za to i gospoda i cudowne lata i usłane różami są mi bardzo bliskie. Najbardziej lubię te papierki z drobnymi gałązeczkami, krateczką, kropeczkami. Uwielbiam też drugą stronę Kapuśniaczka tą bez kropeczek. Wasze kolekcje zajmują pokaźne miejsce na mojej scrapowej półeczce. Przebieram, wybieram i zawsze w końcu zwyciężą te z Galerii Papieru - pasują na każdą okazję i świetnie się razem komponują. Już ciekawi mnie nowy powiew miłości w cudnych kolorkach, w sam raz na wiosenne prace... Asia3city

    OdpowiedzUsuń
  42. Już kilka prac, w tym albumów (można obejrzeć na: http/www.jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com lub na fb), zrobiłam z Waszego papieru, ale te są naprawdę przepiękne. Chyba się skuszę i dobiorę jeszcze parę z tej nowej kolekcji, nadejdzie bowiem wiosna a wraz z nią Wielkanoc, a pomysłów zrodziło się kilka podczas oglądania... :D Pozdrawiam Jadwiga

    OdpowiedzUsuń
  43. Myślę, że kolekcja ma bardzo dobrze dopasowany tytuł! Leçon d'amour - Lekcja miłości, różowe motywy kojarzę z walentynkami, utrzymane w tonacji niebieskiej z Dniem Polskiej Niezapominajki a zielone z Nocą Kupały - w końcu przełom wiosny i lata intensywnie pachnie zielenią (i te wianki puszczane na wodę!)! Walentynki - święto zakochanych, niezapominajka przypomina najpiękniejsze chwile w życiu, a Noc Kupały w tradycji związana była z szukaniem drugiej połówki -jednym słowem "miłość".

    A co do nowego formatu, uważam, że pomysł bardzo trafiony. Z papierów galerii tworzę sporo kartek, szczególną sympatią darzę te kwadratowe. wycinam z kartonu bazę 15x30 cm., zginam, a na front naklejam motyw w wymiarze 15x15, ale niestety mogę eksponować wtedy tylko jedną stronę arkusza. Z 15x30 można dużo szybciej zrobić kartkę, bez żmudnego wymierzania bazy, i w środku będzie widoczny motyw, a brzegi na pewno równe - to prawdziwa zaleta.

    Najczęściej używam "Tajemniczego ogrodu", darzę te motywy szczególną sympatią ze względu na delikatność i wszechstronność: zrobiłam z nich np. szkicownik, kartkę Bożonarodzeniową, karnet rocznicowy dla dziadków :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkie Wasze papiery lubię .dobrze się.wspaniale łączą się z różnymi dodatkami z nimi pracuje ..Kocham ,,Herbatka dla dwojga,, Ta nowa kolekcja też piękna i kolorowa - .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne papiery!!! Jak zawsze zresztą :D Ciężko mi wybrać najlepsze, ponieważ uwielbiam Wasze papiery i zdecydowanie najlepiej mi się na nich pracuje, co zresztą widać po moich pracach. Praktycznie wszystkie inne papiery, które kupiłam leżą w szufladzie i każde podejście kończy się klapą. Jeżeli chodzi o ulubione to:
    Najpierw pokochałam Kapuśniaczka – różnorodne barwy i wspaniałe kropki były dla mnie perfekcyjne na sam początek przygody ze scrapbookingiem – nie potrafiłam łączyć różnych kolorów, wzorów – kartki były proste, tak jak i kolekcja. Turkusowy kapuśniaczek tak bardzo mi się spodobał, że jest główną ozdobą mojego pokoju – ramy, ramki, organizer – wszystko w urocze, białe kropki.
    Kiedy pojawiły się papiery Usłane Różami byłam na praktycznie tym samym etapie, dlatego lewe strony znów przypadły mi do gustu. Stanowiły i stanowią perfekcyjne tło to kartek ślubnych, zaproszeń i albumów. To moje papiery „na specjalną okazję”. Żałuję, że nie powstała wersja 15x15 – lubię to, że małych papierów jest dużo, a każdy inny od kolejnego – ale podejrzewam, że rozmiar nie pasował do różanej koncepcji.
    Cudowne lata są „cudowne” :D dzięki tęczowym kolorom, które do wszystkich prac wnoszą mnóstwo optymizmu i ciepła. Kocham wielkim wybór w 15x15 – dzięki tej kolekcji można stworzyć kartki na każdą okazję, dla każdego. W szczególności pokochałam drobne kwiatki i kolorowe groszki - przeboleć nie mogłam, kiedy nie załapałam się na nie w promocji listopadowej. Kaboszonowe pinezki na mojej tablicy i papierowe prezenty dla przyjaciół to zasługa tej kolekcji.
    Herbatkę dla Dwojga dostałam w odpowiednim momencie - przydała się w szale świątecznych przygotowań – kolorystycznie perfekcyjnie pasowała do tego okresu. Ale wiem, że będę ją miała nadal blisko siebie, bo wszelkie drobne wzorki, kropki, groszki, paski są mi bliskie.
    I właśnie to mnie ciągnie do nowej kolekcji - różnorodność wzorów. Brakowało mi intensywnych niebieskich papierów, przybyły. Róż zawsze będzie dobry, bo chociaż nie każdemu się podoba to większość stwierdza, że przyjemnie się z nim pracuje. Cieszę się, że wracają drobne kwiatki. A jeżeli chodzi o rozmiar – będzie dwa razy więcej zabawy :) Co prawda nie weszłam jeszcze na poziom „LO”, ale przymierzam się do stworzenia albumu i wiem już, że niebieskie (mój ulubiony kolor) papiery będą w nim niezastąpione.
    Pozdrawiam,
    Agafia

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam papiery ze znakiem anioła i zdecydowanie najczęściej sięgam właśnie po nie - zawsze mnie jakiś nisko latający trąci skrzydłem i wena sama przychodzi :)
    Cudowne lata i Przedwiośnie kocham za wielką dawkę optymizmu i wszechstronność, bez Świątecznej Gospody, nie powstałyby moje pierwsze kartki na Boże Narodzenie, Tajemniczy Ogród uwielbiam za klimat, a moje najulubieńsze, najukochańsze Usłane Różami najchętniej pakowałabym wszędzie - subtelne, eleganckie, ponadczasowe! :) Nowa kolekcja szalenie mi się podoba, a pomysł z nowym formatem papieru uważam za genialny. Co prawda jeszcze nigdy nie popełniłam żadnego LO, ale myślę o albumie z moimi córeczkami - Lekcja Miłości byłaby do tego idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Właśnie wrzuciłam na swojego bloga wiadomość o konkursie z zaproszeniem do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. No właśnie .... Ja nie mogę wybrać tak tylko jednej kolekcji .
    W każdej jest papier który szczególnie bardzo lubię .
    I jak akurat go mam pociąć to najpierw go głaszczę - bo mi go szkoda :)
    a potem mówię mu że go nie popsuję . A najczęściej używam serii Kapuśniaczek .
    Te kropeczki mnie hipnotyzują :)
    A nowych papierów nie mogę się doczekać .
    Świetnie dobrana kolorystyka na nadchodzącą wiosnę .
    Podejrzewam że Sasillka chciała nimi ją przywołać .
    Co do formatu to bardzo mi pasuje . Nieraz brakowało właśnie kilku centymetrów .
    Choć idealne byłyby 30 na 30 :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super cudeńka!!!
    Ja uwielbiam zestaw Herbatka dla dwojga i Cudowne lata ... aż żal ciąć.
    Nowy format znacznie ułatwi tworzenie prac o większych formatach. Jeśli mogę wyrazić swoje zdanie, to przyznam, że dla mnie idealny byłby rozmiar 30,5 x 30,5. Mimo wszystko Wasze Papierki są świetne, a nowa kolekcja KUSIIIIIII ;-) Cierpliwie czekam ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. Extra kolekcja;) Na żywo pewnie jeszcze lepiej wygląda!;) Co do papierków, najlepiej przypadły mi do gustu te z kolekcji Herbatka dla Dwojga;) Są one tak uniwersalne i wszechstronne, że można używać ich z każdej okazji. Poczynając na przepiśnikach, notesach kulinarnych, kartkach świątecznych, a kończąc na walentynkowych;) Po prostu zakochałam się w tej kolekcji i mogłabym ją ciąć i ciąć i ciąć...;) Co do wymiarów mi w sumie jest obojętne, nigdy jeszcze nie przymierzyłam się do stworzenia LO, więc dla mnie rozmiar nie ma zbytniego znaczenia, ale widzę, że wiele zdolnych scraperek własnie takiego formatu poszukuje. Ale jak mówie, mi się z każdym papierkiem dobrze współpracuje;)
    pozdrawiam!
    ps. Zaraz do Herbatce dla Dwojga jest Kapuśniaczek!;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam wszystkie kolekcje z Galerii Papieru!:-)
    Każda ma coś w sobie wyjątkowego!
    Nowa kolekcja - Lekcja Miłości jest przecudna!
    Chętnie przyjrzę się jej z bliska!
    Moim zdaniem najlepsze są papiery w rozmiarze XXL!;-)
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia to kolekcja! Wzięła wszystkie moje marzenia razem, a ja nie mogę spać, dopóki nie dostanę, że papier!

    OdpowiedzUsuń
  54. Obie kolekcje dostają miano FANTASTYCZNYCH.Super są papiery vintage-ślubne, idealne będą do moich miłosnych ATC no i kocham klimat vintage. :))Rozmiary papierów każde mi pasuja, ale naj to są chyba te 15 x 30,5cm.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowne nowości!!!
    Mój ulubiony zestaw papierów to "Usłane różami" ;) ja każdy rozmiar rozpracuje wiec im wiekszy tym lepszy :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. ...pani mówiła - nie zaczynaj zdania od bo...ale ja zacznę odpowiadając na pytanie pytaniem :0
    ...bo kartki same się tworzą ?
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. Zakochana w waszych papierach odkąd zajrzałam do sklepu.
    Uwielbiam pudełka, albumy kartki z tych cudowności.
    Nowa kolekcja jest cudowna o fajnych żywych kolorach już się nie mogę doczekać kiedy będę mogła ją kupić.
    Rozmiary pozwalają na szersze zastosowania ... czekam z ogromną niecierpliwością a między czasie powstał poniżysz wierszyk o waszym konkursie :) Pozdrawiam


    "W Galeryi tej znajdziecie
    o miłości pakiet kart.
    Każda z nich tu, bez wątpienia
    trzosik grosza będzie wart.

    Także wertuj, patrz przebieraj
    linkuj, klikaj i powielaj
    A jak bardzo się postarasz
    to bonusa wnet obieraj.

    OdpowiedzUsuń
  59. O tym, że każda kolekcja papierów GP jest absolutnie doskonała nikomu kto pracuje z tymi cudeńkami mówić nie trzeba. Jednak mnie urzekł szczególnie Tajemniczy ogród. Właściwie na zdjęciach w sklepie wygląda tak zwyczajnie, budzi zainteresowanie, ale powiek (żeby nie wymienić innej części ciała) mi nie pourywał. Tak się stało, że w końcu zestaw trafił w moje ręce i oniemiałam, bo okazało się, że "na żywo" jest to kolekcja rewelacyjna. Niby ciemna barwa, niby delikatne wzory a jednak tak wiele możliwości. No i ten klimat... stare koronki, szykowne damy w powłóczystych sukniach, szarmanccy dżentelmeni... klimatycznie, romantycznie, tak jak lubię. Z papierów tych udało mi się zrobić kartki na różne okazje - i te imieninowo-urodzinowe, i te ślubne, rocznicowe, gratulacyjne. O dziwo sprawdził się przy robieniu męskich folderów na płyty i notesów. Tyle możliwości, tyle radości...

    A jeśli chodzi o nowy format papierów to uważam ten pomysł za trafiony, z jednego arkusza są kawałki na dwie kartki:) bez docinania i alpejskich kombinacji nożyczkowych...

    http://papierowa-vvia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Od dłuższej chwili zastanawiam się co tu napisać.
    Która kolekcja spodobała mi się najbardziej i dlaczego?! Wszystkie, tak tak wszystkie i nowa- Lekcja miłości też, ale muszę się zdyscyplinować.
    Uwielbiam kapuśniaczki- one zawsze i do wszystkiego mi pasują i do nich wszystko zawsze mi pasuje. Jestem im wierna od momentu, gdy trafiłam do GP. Jednak wielka miłość do Kapuśniaczków nie przeszkodziła mi wcale w nawiązaniu wielkiej przyjaźni z pozostałymi kolekcjami GP, co więcej jestem pewna, już to wiem, że Lekcja Miłości wkrótce do tego grona dołączy - to jak najbardziej moja bajka. Gratuluję cudownego wzornictwa i pomysłowości. Nowy format papieru uważam za bardzo trafiony nie będzie mi tak żal ciąć. Moje gratulacje! Niecierpliwie czekam na możliwość zamówienia nowej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  61. Cóż, trudny wybór, uwielbiam wszystkie kolekcje, świetnie mi sie z nimi pracuje i cudownie łaczą zsię ze sobą. Najbardziej chyba lubię Usłane różami i jestem pewna że nowa kolekcja ze względu na cudowne połaczenia kolorów i wzorów, no i oczywiście motywów różanych, przypadnie mi do gustu. Nowy rozmiar papioerków bardzo trafiony. Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluję nowej kolekcji :) Jest extra!!!
    Nowy rozmiar papieru? Super.
    A co do tego która lepsza... nie wiem...
    Każda ma coś takiego wyjątkowego w sobie czego nie ma inna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudnie wygląda ta nowa kolekcja, przywodzi na myśl wiosenne dni:) Moje ulubione kolekcje to zdecydowanie Kapuśniaczek, Cudowne Lata i Przedwiośnie :) Podobają mi się ciepłe, radosne kolory i wzory :)
    http://worqshop.wordpress.com/2012/02/04/istambul-pod-sniegiem-istanbul-under-the-snow/

    OdpowiedzUsuń
  64. Trudno stanąć do konkursu z takim zasobem wiedzy na temat Waszych papierków jaki ja mam, ponieważ zakupy robiłam tylko raz w sklepie i nie znam wszystkich kolekcji. Mogę powiedzieć tylko, że z tymi papierami które nabyłam, pracuje się super.
    Ale jak zobaczyłam Nową Kolekcję - Lekcja Miłości, to po prostu oczy mi się zaświeciły z zachwytu.Są śliczne.Myślę że kiedyś będę miała okazje wykazać się, co potrafię z nich zrobić.
    Tym czasem nie liczę na wygraną, bo kolejka jest bardzo długa i podejrzewam że większość to stali klienci. Ale nie można przejść obojętnie obok takich śliczności.
    A jeśli chodzi o rozmiar, dla mnie nie ma znaczenia bo i tak staram się wykorzystywać wszystkie resztki.
    Wszyscy lubimy słyszeć miłe słowa na swój temat. Tak więc stworzyliście piękną kolekcję, pozdrawiam wszystkich i czekam na następne nowości.
    Chociażby pooglądać...

    OdpowiedzUsuń
  65. Kolekcja jest piękna i na pewno każdemu przypadnie do gustu, bowiem kwiatuszki nieuchronnie towarzyszą nam przy "kartkowaniu". Piękny projekt a nowy format to strzał w dziesiątkę. Żal mi było cudnych wzorów i małego formatu wcześniejszych kolekcji. Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  66. Do tego anielskiego miejsca trafiłam niedawno i zupełnie przypadkiem. To była miłość od pierwszego wejrzenia na tyle silna, że bez chwili zastanowienia zaczęłam buszować po blogu oraz sklepie. Dopiero zaczynam swoją przygodę ze scrapbookingiem, ale papiery, które tutaj znalazłam są kwintesencją tego wszystkiego, co pragnę mieć w swoich albumach czy kartkach. Każda z kolekcji jest przepiękna, zachwycająca. Każda urzeka na swój wyjątkowy sposób. To, co najbardziej podoba mi się w nich wszystkich, to cudowna kolorystyka i ich spójność, gdyż pomimo różnych propozycji tematycznych te kolekcje można ze sobą łączyć, mieszać bez obaw, że coś do siebie nie będzie pasować. Wiem o czym piszę, gdyż niedawno stałam się posiadaczką całkiem pokaźnego zbioru papierów, które idealnie ze sobą współgrają. Jeśli miałabym wskazać tą jedną, najważniejszą kolekcję papierów to zdecydowanie wybieram "Cudowne lata". Wszystkie te urokliwe samochodziki, ciuchcie i chmurki będą zdobić album mojego synka i stanowić tło do snutej przeze mnie scrapbookowej opowieści, o jego cudownych latach ;-)

    Jeśli chodzi o format papierów to uważam to za bardzo dobry pomysł, szczególnie przy tworzeniu albumów, gdyż sztukowane papiery mimo ogromnej precyzji nie wyglądają zbyt dobrze. Przy proponowanej wielkości nie będzie takiego problemu.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  67. A obrazek podlinkowałam i udostępniłam na fb, już pod swoim imieniem i nazwiskiem ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Papiery sa przepiękne wszystkie i ze wszystkich można zrobić cudowne prace.

    OdpowiedzUsuń
  69. Lubię Wasze papiery a kolekcja, którą uwielbiam w całości (aż dziwne, że nie mam swojego faworyta :D) to Usłane różami. Za co? Za subtelne kolory, fantastyczne wzory i oczywiście róże, które kocham. Nawet gdyby usnąć motywy kwiatowe z tych papierów, prezentowałyby się fantastycznie! Świetnie łączą się ze sobą, z powodzeniem można je dopasować do papierów z innych Galeriowych kolekcji – założę się, że projektantka maczała w tym swoje palce ;) Na koniec dodam jeszcze, że papiery są uniwersalne, można z nich stworzyć różnorodne prace (kartki, zaproszenia, albumy…) na niemal każdą okazję, dla małego i dorosłego, dla kobiety czy mężczyzny… I jak jej nie lubić?
    Kartki 15x15cm świetnie pasują mi jako tła do kwadratowych baz i są niezastąpione w produkcji własnoręcznie robionych kwiatów. Byłam zaskoczona wprowadzeniem nowego rozmiaru papieru i na początku niezadowolona, ale po przemyśleniu sprawy – stwierdzam, że w sumie mogą pozostać w takiej formie, będzie można z nich tworzyć kompozycje na DeeLkach. Zastanawiam się tylko jaka będzie cena :) Tak czy owak nie mogę się doczekać, kiedy pojawią się w sklepie. Gratuluję Projektantce kolejnego wspaniałego pomysłu na kolekcję.

    OdpowiedzUsuń
  70. Trudny wybór,Jednak dla mnie bardziej naj jest lekcja miłości. Ponieważ... jest w moich ulubionych kolorach? jest w kwiatki? jest śliczna jak i inne? Nowy format jak najbardziej TAK!!! Będzie większe pole do popisu, Dzięki temu można się rozwijać. Czekam z niecierpliwością aż papier pojawi się w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  71. Moją ukochaną kolekcją są "Cudowne lata". Kiedy znalazłam tę kolekcję niestety nie było już dostępnego całego kompletu i zabrakło mi papieru z nr. 05. Mimo tego wszystkie pozostałe papiery zrobiły na mnie tak duże wrażenie, że bojąc się ich zniszczenia przez ok. 2 miesiące nie mogłam się zdecydować co z nich wykonać.. :P
    Niedawno zamówiłam papiery z pozostałych kolekcji, które również mnie zachwyciły. Ale tym razem się odważyłam i wreszcie wykonałam z nich pierwszą pracę.

    Pochwalę się, bo dzięki tym papierom udała się taka piękna :)

    http://1.bp.blogspot.com/-_33T7CrcDqg/Tx2atmNfmMI/AAAAAAAAAb8/RbA3ilxYvOg/s400/candy%2Bb%25C5%2582%25C4%2599kitne1.jpg

    Nowy format papierów wydaje mi się bardzo przydatny. Zwłaszcza dlatego, że i tak zwykle kupuję po dwie sztuki z danego wzoru ;)

    Nie mogę się doczekać nowej kolekcji, na pewno będzie równie piękna jak pozostałe! :D

    Pozdrawiam,
    ComoLaLuz

    OdpowiedzUsuń
  72. Dzięki Waszym papierom można spełnić każde wyzwanie- najbardziej jednak przemawia do mnie kolekcja "cudowne lata", której wzór pasuje do kartek i albumów na niemal wszystkie okazje. Już nie mogę się doczekać, by znalazły się na półce, bowiem czeka mnie zrobienie dwóch albumów ślubnych dla moich dzieci (syna i córki, którzy w tym roku slubują) i jednego na narodziny wnuczki- już rodzi się we mnie wiele pomysłów. Oczywiście Vintage też się przydadzą do ślubnych, ale tym razem w sepi, bo czarno- białe jeszcze mam. Z Waszymi papierami pracuje się super, czego wymiernym dowodem mogą być prace, które można zobaczyć na:
    http/www.jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com
    oraz na youtube pod:
    http://youtu.be/EhyRWJpXlmc
    http://youtu.be/qS56zo5kAXM
    http://youtu.be/2iHOSi-tCug

    OdpowiedzUsuń
  73. nowa kolekcja jest piekna, dziekuje ze wsród rozu i niebieskiego pojawil sie tez zolty akcent kwiatowy. format 15x30 na pewno ulatwi prace, nie ukrywam ze niektore wzory tak pokochalam ,ze format 15x15 przestał byc problemem. czekam na nowe papiery (wzory) aby moc je wziac do reki i potestowac.
    papiery z GP sa dla mnie niezawodne, wiem ze jak zamowie wzor to nie bede rozczarowana jakoscia -sztywne, soczyste kolory, lubia wspolpracowac, kazdy papier idealny do techniki strzepienia brzegow.
    mam wszystkie wasze wzory... ale moje ulubione to:

    ** przedwiosnie03 format 30x30- gdy tylko użyje tego papieru praca moja robi sie pachnaca wiosennym cieplem, tetniaca zyciem,

    ** niezawodny jest papier gdy bawie sie stylem "vintage"tajemniczy ogrod03 format 30x30 -wzor idealny, pieknie "pracuje" z tuszami. pozwala sie przyciemnic lub naniesc dodatkowy wzor ze stempla. robiac cos w stylu vintage na tym jednym wzorze moge wszystko- nie szukam w innych sklepach. czegos w zamian. tak wiec "kilo" tego wzoru zawsze musi byc u mnie.
    kazdy papier idealny do techniki strzepienia brzegow. pieknym wzorem był "swiateczna gospoda03" szkoda ,ze zdjecie w sklepie nie pokazalo tego. wzor delikatny sam w sobie, ale idealny do naniesienia "czegos od siebie" o dziwo w kazdym kolorze tuszu bylo mu dobrze.
    Gratuluje i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Uwielbiam wszystkie papiery które wychodzą z anielskim szyldem. Odkąd do mych rąk trafił pierwszy papier z anielskim znaczkiem wiedziałam że będą one moim numerem jeden! I tak jest! Świadczy o tym fakt że właśnie Galeriowe papiery są przeze mnie najczęściej używane!
    W moich dłoniach nie było jeszcze kolekcji "Lekcja Miłości" a ja już kocham ją miłością bezgraniczną. Może dlatego że w tym roku mam trzy śluby w rodzinie i planuję dla nowożeńców stworzyć albumy pamiątkowe. A "Lekcja miłości" w połączeniu z "Usłane różami" jest do tego idealna!!!
    Kolekcje "Cudowne Lata" wykorzystuję do większości prac o tematyce dziecięcej, są wręcz idealne!
    "Usłane różami" uwielbiam za delikatność i wszechstronność. To z nich powstał mój pierwszy album (którego premiera na blogu chyba jutro, ale już można zobaczyć zdjęcia we flickerowej galerii) Niezmiernie miło mi się z "różami" współpracowało! :)
    Z "Herbatki dla dwojga" oraz "Świątecznej gospody" powstał cały zeszłoroczny hurt kartek bożonarodzeniowych. Te papiery są aż stworzone by tworzyć z nich świąteczne prace!
    "Tajemniczy ogród" to kolekcja pełna magii i czasów vintyge - stosuję je do prac retro, to z nich powstał mój notes dla Przyjaciółki.
    A "Kapuśniaczek" i "Przedwiośnie" to dla mnie idealna baza do kartek wielkanocnych, urodzinowo-imienionowych oraz do kombinacji przy pakowaniu słodkości!
    Jak widzicie - korzystam z każdego papieru Waszej Firmy. No i brakuje mi tylko "Lekcji Miłości" której to absolutnie nie mogę się doczekać!
    Galeriowe Papiery nadają się na wszystkie prace, o każdej tematyce. Idealnie współpracują z dziurkaczami, super się je wygina (co przydatne jest przy pakowaniu słodkości) Są to papiery idealne. Nie potrzeba do nich za wiele ozdób, gdyż same w sobie są ozdobą! A co najważniejsze każda chwila współpracy z nimi jest chwilą magiczną, tak jakby Galeriowy Dobry Anioł dmuchał w me dłonie i dodawał niesamowitej weny....
    Cóż dodać? Dziękuję że Jesteście i że tworzycie takie cudowne papiery!

    OdpowiedzUsuń
  75. kolory bajeczne! W sam raz na wiosnę w pastelach!!! A nowy format papieru - dla mnie początkującej scraperki chyba nie będzie ogromną zmianą, ale pewnie wkrótce go docenię!!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  76. Kilkakrotnie zamawiałam Papiery i muszę przyznać, że każda nowa kolekcja była najlepsza, jedyna i wyjątkowa i tak do zobaczenia kolejnej kolekcji - cudne motywy, zwłaszcza z różami- już nie mogę się nowości doczekać... Wszystkie są piękne i wskazać jakiś wzór jest bardzo trudno...Usłane różami idealne na komunie i ślubne kopertówki...Pozdrawiam i gratuluję wspaniałych nowości...

    OdpowiedzUsuń
  77. Każda Wasza kolejna seria papierów zachwyca mnie, hipnotyzuje, zachęca (czytaj: zmusza) do kupienia.
    "Lekcja Miłości" też jest taka.

    Najbardziej podoba mi się, że można je łączyć ze sobą, dowolnie zestawiać, a przy tym wykorzystuje się najdrobniejsze nawet skraweczki.

    Wszystkie Wasze papiery współgrają kolorystycznie i mają takie urocze babskie motywy: kropeczki, paseczki, krateczki vichy, drobne kwiatki... tego mi brakowało w innych papierach, kocham to !

    Nie potrafię wskazać jednoznacznie jedynej, ulubionej Waszej kolekcji, ale chyba bez "Kapuśniaczka" i "Cudownych Lat" nie potrafiłabym nic zrobić. Zaraz, zaraz... a papiery świąteczne, a "Usłane Różami" ? Bez Was nie potrafiłabym nic zrobić :)
    Niech Wam te anioły latają coraz niżej i przynoszą więcej takich pomysłów !

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo podoba mi się Lekcja Miłości ze względu na śliczne drobne delikatne wzorki w pastelowych kolorkach (jak z babcinej pościeli:)! A nowy format jest super - z jednego paska można zrobić co najmniej 3 kartki bez zbędnych ścinków. Cieszę się, że Hogata zasiliła Wasze szeregi, bo bardo lubię jej prace...

    OdpowiedzUsuń
  79. Mnie urzekła "Lekcja miłości" Jej delikatność, pastelowe kolory. To po prostu coś co lubię. Z resztą wszystkie papiery są tak uniwersalne, że nadają się na każdą okazję i dla każdego: małego, dużego, młodego, starszego, Pani i Pana.
    Wielkość nowych papierów to super pomysł bo 15x15, bo czasem szkoda mi było ich ciąć, żeby coś jeszcze zostało:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ze wszystkich waszych papierów najbardziej podoba mi się chyba ta najnowsza. Wzory są uniwersalne i nieprzesłodzone. Podobają mi się. Format idealny na kartki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Ooo rany - widzę, że muszę szybko moją świnkę skarbonkę wypełnić - bo obok tej kolekcji nie mogę przejść obojętnie! Dla mnie jest idealna - pastelowe kolory, delikatne kwiatowe wzory - do tego kropeczki i paseczki - czego chcieć więcej?? Nowy format zapowiada się bardzo obiecująco - zawsze z żalem cięłam papierki 15x15 - teraz będzie więcej możliwości:) No i zakochałam się w papierze w okrągłe ramki z różami - piękny!!

    Co do mojej ulubionej kolekcji to wybór jest bardzo trudny. Wasze papierki to niezaprzeczalnie moje ulubione! Uwielbiam na nich pracować i zawsze wykorzystuję je do ostatniego skrawka. Najmocniej ukochałam kolekcje "Usłane różami" i "Cudowne lata".

    Pierwszą z nich za romantyczny klimat, w którym tak dobrze się odnajduję, za pastelowe, delikatne kolory, motywy kwiatowe które bardzo lubię i które można wyciąć tworząc kwiatowe kompozycje - całość idealna do prac ślubnych, komunijnych i tym podobnych okazjonalnych:)

    Natomiast "Cudowne lata" uwielbiam za boskie, energetyczne kolorki i cudowną krateczkę:)

    Nie mogę się doczekać jak dostanę nową kolekcję w swoje łapki:)

    OdpowiedzUsuń
  82. W nowej kolekcji wzory są cudne a kolory cudowne. Serce mi się śmieje na samą myśl jakie kartki powstaną przy ich użyciu. Bardzo lubię "galeriowe" papiery ,szczególnie "Usłane różami" i wszystkie "Kapuśniaczki" a jeśli chodzi o nowy rozmiar papierów to jest to strzał w "10" bo z tych mniejszych zawsze zostawały mi "resztki" takie z których nie bardzo było co zrobić a szkoda było wyrzucić.w ostatnim czasie trochę się obkupiłam w galeriowe papiery ale na nową kolekcję na pewno się skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  83. hmm... wszystkie kolekcje są świetne, to zależy co chcę z nich wykonać. Jednak ulubioną kolekcją jest "Usłane różami". Papiery z tej kolekcji mają świetne kolory a kwiaty sprawiają że wytworów nie trzeba za bardzo ozdabiać, ponieważ one same w sobie są piękne. Kolekcja tych właśnie papierów jest najbliższa memu sercu, ponieważ była jedną z pierwszych jaką pocięłam i wykorzystałam. Dzięki niej pozbyłam się strachu jeśli chodzi o cięcie pięknych papierów. Lubię również "Przedwiośnie" ponieważ są te papiery bardzo kolorowe i radosne ;) Kwiatki bardzo przydatne w pracach dla dzieci. Choć dla dorosłych prace z tych papierów też wychodzą wyśmienicie ;) A co do nowego formatu uważam, że jest to trafiony pomysł, gdyż 30x30 trzeba docinać a 15x15 czasem jest za mały. Tak wystarczy złożyć na pół i baza pod karteczkę będzie gotowa. A nowa kolekcja jest prześliczna, będę musiała troszkę oszczędzać, żeby zakupić ten śliczny papier ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Wow. nowe papiery, nowe możliwości i wyzwania! już się nie mogę doczekać by je mieć w swoich łapkach...
    Nowy format to moim zdaniem hit, trafiliście w 10!
    Moje ulubione kolekcje to chyba przede wszystkim "herbatka dla dwojga" z której czaruje przepiśniki i karki bożonarodzeniowe, "kapuśniaczek" jest piękny i też często go używam, "cudowne lata" idealne na albumy, i karki okolicznościowe, a "usłane różami" to taki romantyczny styl, idealny na kartki i albumy ślubne, komunijne, z okazji chrztu.
    Współpraca z Waszymi papierami to czysta przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
  85. No i cóż ja mogę więcej dodać?! Nowe papiery cuuudne. Cudnie kolorowe i cudnie wzorzyste. Aż chce się takich kolorków za oknem :-)
    Wasze papiery były pierwszymi, które tak na poważnie zaczęłam wykorzystywać do swoich prac. Trudno mi wskazać, która kolekcja jest tą naj... ponieważ mieszam je wszystkie ze sobą i pasują do siebie idealnie. Może „Herbatka dla Dwojga” za uniwersalność-jej motywy pasują do kartek na każdy temat. Może "Cudowne lata"... Sama nie wiem.
    Uwielbiam albumy Zuziuchy a ona z Waszymi papierami robi cuuuuda.
    Ja natomiast próbowałam swoich sił z przepiśnikiem, z kartką urodzinową, z kartką na ślub, kartki dla maluszków.... i wszystko wychodzi cudnie.
    Więc życzę, żeby Wam nie zabrakło nowych pomysłów, nowych wzorów a ja chętnie będę Was podpatrywać i zaopatrywać się w piękne papierki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Jedna ulubiona… mam dwie, ale dziś będzie o jednej :)
    Herbatka dla Dwojga – bo jest po prostu… smakowita. Kojarzy mi się z ciepłym klimatem kuchni – czyli z sercem domu. Piękne papiery, ciekawe wzornictwo i cieszące oko kolory, gdzie każdy papier można połączyć z każdym i efekt za każdym razem będzie inny, zaskakujący, na wiele różnych okazji. Stąd prosta droga do porównania z kuchenną paletą smaków i zapachów, które łączymy w zależności od upodobań, okoliczności, nastroju. Gdy patrzę na papiery, widzę imbir, paprykę, bazylię, a wszystko na kuchennym stole przykrytym obrusem w kratę, gdzie czeka gorąca i aromatyczna herbatka dla dwojga i świeżo upieczone ciasto :)
    P.S. Wpływ na powyższy wpis ma między innymi boski zapach przed chwilą upieczonej szarlotki ;) Papiery są wspaniałe, przetestowałam je na każdą możliwą okazję i mogą być romantyczne, świąteczne, urodzinowe… a zwłaszcza przepiśnikowe. Uwielbiam.
    A nowy format: Dobry pomysł. Z przyjemnością wypróbuję, tak jak wszystko co wychodzi spod Waszych utalentowanych dłoni. Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  87. Podejmuję wyzwanie na wypowiedz: moim faworytem jest : Kapuśniaczek.. jest ognisty, wyrazisty, ciepły.. wydaję mi się, że jego faworytem o moje względy będzie "Lekcja Miłości" jest słodka, lekka, radosna, niezwykle energetyczna, wiosenna.. CUDO.
    Jeśli chodzi o rozmiar.. jeśli skupiam się na pracy z kartkami to wybieram tylko papiery 15x15, jeśli pracuję nad albumem, pudełkiem.. czymś większym.. to tylko 30x30 jest dla mnie idealny. Osobiście nie jestem za papierami 15x30.. ale to tylko moje zdanie..

    OdpowiedzUsuń
  88. Cudowne papiery, te drobne różyczki są urocze! :) Już nie mogę się doczekać, kiedy pojawią się na sklepowych półkach! :)

    Moją ulubioną kolekcją jest "Usłane Różami". Uwielbiam papiery z kwiatowymi wzorami.
    Często wycinam kwiaty i naklejam na kosteczki 3D, daje to niesamowity efekt.
    "Usłane Różami" mają piękne wyraziste kolory, a jednocześnie są delikatne i romantycze.

    Najbardziej lubię duże papiery - 30x30, ale jeżeli 15x30 będą atrakcyjne cenowo - na pewno się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Wasze papiery lubię wszystkie, nie mogę wybrać tej jednej jedynej kolekcji, każda z nich jest dla mnie wyjątkowa i każda z nich ma swój klimat i temat przewodni. Podoba mi się to że Wasze kolekcje można bezkarnie mieszać i nie gryzą się, tworzą jedną zgraną "rodzinkę".
    Co do nowego formatu? Hmmmm....powiem tak, to zależy jaka będzie jego cena ;) Format 30x30 jest najbardziej powszechny i do niego jestem przyzwyczajona ale nie stronię od nowości więc na pewno spróbuję...może przy tym nowym formacie będzie mniej "odpadu" a może nie, się zobaczy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  90. Kolejna cudowna "galeriowa" kolekcja. Chyba trudno wybrać jedną :) Bo przecież każda jest inna, niepowtarzalna, a przy tym wszystkie do siebie pasują.
    A jeśli chodzi o format ... mniej ważny formaty, byle go było dużo i zawsze dostępny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  91. Nie wyobrażam sobie scrapkowych prac bez Galerii Papieru-to wyjatkowe papiery pasujące zawsze i wszędzie:)) A lekcja miłości to moje ulubione kolorki i piękne drobne wzorki doskonałe do każdej pracy- no i ukochane kropki, które muszą być w mojej kolekcji:) Tak czy siak czekam na pojawienie się w sklepie natychmiast robię zapasy. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  92. Nie mogłam oprzeć się wrażeniu, że "Lekcja Miłości" przypomina mi stare pamiętniki z pysznej dziecięcości, kiedy każdy znajomy zabierał ów Pamiętnik tak starannie zdobiony, na tydzień, czasem dłużej i wypisywał rozmaite wierszydła. Gdy umiał wrysowywał, lub wyklejał tym co miał (a to były czasy cz-b telewizorów i gazet kolorowych jak na lekarstwo!) ;)
    Patrząc na te papiery, które dziś przypominają mi radość z żelków-misiów na Boże Narodzenie i czekolady z okienkiem, to aż mam ochotę zacytować jeden z przecudnie infantylnych wpisów z mojego pamiętnika:

    "Na górze róże
    na dole fiołki
    A my się kochamy jak te dwa Aniołki"


    Aniołom Nisko Latającym - Maryś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. Kolekcja: Lekcja Miłości - podoba mi się ponad inne, choć inne podobają mi się nie mniej ;)

      Usuń
  93. Zaczelam swoja przygode ze scrapem kilka zaledwie tygodni temu, uzywajac dokladnie papierow z kolekcji Cudowne Lata (miedzy innymi urocze motylki i pszczolki (01) na stale zagoscily w albumach moich maluszkow). To pierwszy papier do zakochania. Z wielka przyjemnoscia rozbudze swoja mloda scrapowa milosc z kolekcja Lekcja Milosci i jeszcze bardziej pokocham kazda minute spedzona nad tymi przepieknymi papierami.

    Pozdrawiam scrapowo :)
    raczkujaca poczatkujaca scrapka

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger