20:05

Mini kursik - kwiatek

Witam sobotnio!
Wiosna idzie! W końcu idzie wiosna, jesteśmy spragnieni widoku kwiatów, więc dziś kolejny mini kursik kwiatkowy na naszym blogu. Miałam kilka pytań o ten kwiatek a także o wykrojnik, przy pomocy którego go robię. Czasem tak jest, że kupujemy zestaw wykrojników, a tak na prawdę interesuje nas jeden - u mnie tak było właśnie w tym przypadku. Wykrojnik kupiłam dla serwetkowego wzoru, a z kwiatkami w środku... za bardzo nie widziałam co zrobić. Nie lubię tak - kupić by leżało, więc w końcu zaczęłam wykorzystywać małe wykrojniki do robienia różyczek.


Wycięte kształty rozcinam i pozbawiam środka - zostaje jakby "skórka" - falbanka :)


Zawijam paseczek w rulonik (pomagam sobie narzędziem do quillingu) - zaczynam od mniejszego wzoru, a kończę na większym.Smaruję paseczki klejem by się nie rozwinęły.

Na koniec tylko rozchylamy płatki na zewnątrz i różyczki gotowe.


Tutaj użyłam tylko dwóch wykrojników, ale czasem środek wypełniałam jeszcze tym najmniejszym.

I jeszcze na kartce :


Pozdrawiam, Bea

10 komentarzy:

  1. Ojej jak się cieszę że zamieściłyście ten kursik!! Właśnie od niedawna posiadam ten wykrojnik więc zaraz będę ćwiczyć. Super i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te wykrojniki! dziękuję za kurs.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, a kwiatuszki przeurocze, jak żywe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są, cudnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za wspaniały kurs. Przyda się.napewno.Karteczka śliczna, cudne motto.Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo delikatnie! Dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie to proste! gorzej z samodzielnym wykonaniem ;-))) hihi ale próbowac będę, bo karteczka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za miłe komentarze! ) Zachęcam do kombinowania :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger