18:05

Razy dwa :)

To już 3 lata tniemy piękne kolekcje papierów z Galerii Papieru .
Z tej okazji i ja chciałam podziękować dziewczynom za to,
że kiedyś zaprosiły mnie do DT i mam przyjemność pracować dla tej marki.
Przepiśniki dla szefowych: Iduni i Sasi
powstały z najnowszej kolekcji  Czułe słówka przełamanej soczystą zielenią.



A do tego wykonałam karteczkę urodzinową z najnowszej kolekcji Czułe słówka , dodatkowo do zrobienia listeczków wykorzystałam papier The best of... 02





Pozdrawiam serdecznie :)
Dorota


6 komentarzy:

  1. Fantastyczne przepiśniki! Cudowne papiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuudo!!!!wspaniale prace i?.przepiękne papiery, az sie chce je miec,,,,

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Genialne przepiśniki, truskaweczki fenomenalne - mogę zapytać skąd pochodzą?
    Karteczka obłędna, zachwyca każdym szczególikiem!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger