10:23

Dzieci scrapują

Kilka dni temu miałam ogromną przyjemność poprowadzić warsztaty albumowe  z dziećmi.
I dla nich i dla mnie była to ogromna frajda. Szkoda, że nie widzieliście ich min jak wyjęłam wszystkie papiery przeznaczone na zajęcia :)  Dzieci cieszyły się, że będą miały wyjątkowe prezenty pod choinkę dla swoich rodziców.
Dziękuję bardzo Szefowej Galerii Papieru, która zawsze wspiera mnie w tego rodzaju przedsięwzięciach. :-*
A poniżej kilka zdjęć z naszych zajęć.
Albumy powstawały z kolekcji:
-Ciemna noc
-Aż nastanie świt
-Jutrzenka
oraz z innych starszych kolekcji.










5 komentarzy:

  1. Papiery przepiękne (sama chciałabym być na miejscu dzieciaków :D )

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa z takimi warsztatami! Dzieci na pewno były zachwycone, ze moga zrobić cos tak kreatywnego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś wiem na temat dziecięcej radości podczas scrapowania:) Moje przedszkolaki za każdym razem są w niebo wzięte:) Zapraszam na mojego bloga, tam fotorelacje z dziecięcego warsztatowania:
    http://scrapuszki-danutki.blogspot.com/search/label/warsztatowo:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla pracy z dziećmi, wyobrażam sobie, że będą bardzo szczęśliwi ...
    Moiaussi Chciałbym dowiedzieć się, w jaki sposób wykonane albumy, ponieważ jestem fanem tak długo .....
    Należy zrobić poradnik dla dorosłych, jak avezfait z dziećmi
    Kocham swoje albumy ...
    Niech was Bóg błogosławi ...
    Z poważaniem,

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger