12:03

Torebki

Taka papierowa torebka to świetny pomysł na każdą okazję. Zobaczcie sami...


Pierwsza przeznaczona będzie na ślub i wewnątrz oprócz miejsca na wpisanie życzeń
ma kioeszonkę na pieniądze.
Wykonałam ją z  tego papieru z kolekcji Usłane różami II





Druga torebka przeznaczona jest dla młodej damy jako prezent urodzinowy
i wykonałam ją w formie małego albumiku.
Z jednej strony ma miejsce na wklejenie fotografii a z drugiej na wpisanie kilku słów od siebie.
Dodatkowym elementem są kieszonki: jedna pozioma a druga pionowa
na włożenie pieniążków lub biletu do kina, albo tego i tego :)

Tym razem użyłam tego papieru.





Pogodnej niedzieli życzę :)



4 komentarze:

  1. Zdecydowanie wersja ślubna przypadła mi do gustu ze względu na kolorystykę :-))) Fason obu kartek piękny :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebki bardzo fajne. Świetny pomysł na wręczenie pieniędzy, by było to eleganckie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Brak mi słów! Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger