15:27

Zielono mi :)

Ech marzy sie wiosna, zielona, ukwiecona, radosna... :)

Do swoich dzisiejszych kartek użyłam papierów zielonych

Pierwsza kartka jubileuszowa z piękną koroneczką i sznurkiem
na który naklejałam kawałki starej gazety.






Czy macie czasem pustkę w głowie ?
Siadacie w swoim warsztaciku, chcecie zrobić kartkę i nie macie pomysłu ?
Uwierzcie mi, ja też tak miewam :)
Obejrzyjcie zdjęcia z pokazów mody a pomysły zaczną się mnożyć.
Kartka, którą zobaczycie poniżej to kawałek sukienki z pokazu mody.





A oto fotka z pokazu mody...


Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnego niedzielnego popołudnia :)

Dorota


4 komentarze:

  1. Kartka powstała z inspiracji jest świetna. Obie oddają klimat wiosenny i są takie świeże, a tak lekko ośnieżone jakby.
    I co racja, to racja - czasami inspiracji brak... i wtedy najlepiej oderwać się od pracy i poszukać pomysłów wokół siebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, mam pytanie - jak robisz te przeszycia na kartkach??? i w ogóle przydalby się kiedyś post krok po kroku, jak robisz takie cuda... ja bawię się w tworzenie kartek, ale moje są o wiele mniej skomplikowane i wyszukane..i z chęcią bym się podszkoliła u kogoś, komu tak znakomicie idzie....

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wow, wow just stunning! Hugs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger