08:06

Z Galerią Papieru na SKRAPOWISKU w Łodzi

Witajcie! 
Wiosnę, można powiedzieć - zwyczajowo już - rozpoczęliśmy Skrapowiskiem. Galeria Papieru i w tym roku odwiedziła Łódź i tę imprezę. Dziś post mój mniej projektowy, a bardziej reporterski.

Najpierw było oczywiście trochę sportu ... (wieczorem było lżej - dziękujemy drodzy klienci).


A już potem... ciągle coś się działo. Dziękujemy za odwidzimy na galeriowym stoisku!!!


 Na pozy czasu nie było :) Klienci na pierwszym miejscu!



Nasz uroczy aniołek czuwa i serdeczne uśmiechy rozsiewa jak zawsze :)


Szefowa złapana! - uśmiechnięta i zadowolona :)


Aby nie było tak zupełnie bez scrapowych prac pokazuję to, co lubię najbardziej, czyli papierowe wypieki! :) To stado pysznych babeczek powstało na ekspresowym pokazie make&take logowanym przez CraftManię i Galerię Papieru. Użyliśmy tu miksu galeriowych papierów - każdy brał kolor, jaki mu w duszy gra :)


Ta wyjątkowa babeczka w limonkowych klimatach poleciał już daleko za morze i mam nadzieję, że oczy obdarowanej ją osoby cieszy :)Na Skrapowisku jednak jeszcze z nami była :) A zieleń jej jest najświeższa, wiosenna z Deszczowej Piosenki.


Pozdrawiam- Bea
 

7 komentarzy:

  1. Super było.. teraz wspomnienia i papierki zostały :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, było super! Ja zdecydowanie przyczyniłam się do uszczuplenia Galeriowych zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że Galeria Papieru również będzie w Krakowie na Krakowskiej Wiośnie Craftowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy w Katowicach :)

      Usuń
    2. Ojej, wielka szkoda, że do Krakowa nie zawitacie:-( myślałam, że uda się powtórzyć szaleństwo papierowe, które mnie naszło na Waszym stoisku podczas wrześniowego Craftshow:-) cudownie było tak zaszaleć:-)

      Usuń
  4. Nie wspominając o mnie :) Ledwo udało mi się torbę z papierkami do domu przytaszczyć bo taka ciężka była :)
    Jedna babeczka jest moja :) Bardzo dziękuję za możliwość jej wykonania z Waszych ślicznych papierków :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak się cieszę że byliście tam - bo zapasy papierowe uzupełniłam na jakieś pół roku do przodu;) A najbardziej podobało mi się "wybrakowane" pudełko:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger