12:42

Bałwankowo

Już od kilku lat złoszczę się na siebie, ze robię kartki świąteczne w nocy przed ostatecznym terminem ich oddania - a mam przecież łatwiej - papierów mi  nie brakuje, pozostałe materiały tez dostępne.
Cóż jestem mistrzem robienia wszystkiego na ostatnią chwilę - w tamtym roku jednak poprosiłam Sasi by kopnęła mnie w tyłek, jak tylko przyjdzie nowa kolekcja świąteczna.
Papiery już poukładane na półkach w galeriowym magazynie - trzeba zakasać rękawy!
Oto efekt pierwszych zabaw z nową kolekcją - na początek kartka 5-minutowa - z gotowych elementów- chwila wycinania no nożyczkami i jest:


Elementy te są doskonałe dla początkujących scraperek, które nie mają maszynki, wykrojników i dziurkaczy- w zasadzie można mieć tylko papiery - a ciepłe i zabawne świąteczne kartki zrobią się same.

5 komentarzy:

  1. No proszę jaka super karteczka wyszła, fajna :)
    Dobry pomysł żeby zacząć wcześniej a nie na ostatnią chwilę, ale człowiek nigdy nie ma na to czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna kartelucha, cy
    chyba tez w tym roku zacznę szybciej robić kartki i inne tworki świąteczne,jakoś nigdy nie mogę zdążyć ze wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna karteczka, choć jeszcze nie jestem w klimacie grudniowym ;) Ja również co roku obiecuję sobie, że przygotowania do świąt zacznę odpowiednio wcześniej i jakoś nigdy nie wychodzi. Kto wiem, może w tym roku w końcu się uda. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna kartka, ale ja tęsknię do upałów i o zimie nie chcę nawet słyszeć.
    Ściskam bardzo mocno Iduniu i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka....widziałam twój kursik na karteczkę wew. możesz mi podpowiedzieć gdzie mogę zakupić ten dziurkacz Craft dt???????

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger