10:40

Piękny umysł

Wszyscy lubimy niespodzianki, prawda? Ja wręcz uwielbiam, zwłaszcza te, które tak często serwuje nam Galeria Papieru
Tym razem przepiękne brązy w połączeniu z głębokim turkusem. Kolekcja na pierwszy rzut oka
 typowo męska ale nie tylko i to pokażę już na dniach. :) 
Niestety jej uroku nie udało mi się uchwycić na zdjęciach ale już niebawem będziecie mogli ją kupić 
i sami się przekonać o głębokości barw. 
Zresztą nazwa kolekcji PIĘKNY UMYSŁ mówi chyba sama za siebie.
A dla tych, którzy wybierają się na ZLOT DO KATOWIC 9 maja to idealna okazja 
by zakupić te papierki od ręki :)
Jestem ciekawa co sądzicie o nowej kolekcji.
Udanego weekendu!
Zuzia










8 komentarzy:

  1. No kolekcja wygląda cudnie na tym albumiku :D
    Ach czyli w sobotę będę mogła je już mieć :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super! takie męskie, ale i subtelne w kwiaty - miłe dla kobiecego oka. Chyba będę miała nową ulubioną kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie :) W sobotę zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam połączenie brązu z turkusem!!! - piękne papiery

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko! Wytapetuję sobie nimi pokój :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolorystyka :-) i albumik rewelacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. a miałam już nie kupować papiórków...

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest taka moja najukochańsza kolorystyka. Kocham turkus z brązem w takich właśnie tonacjach. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia w tym zestawie papierów. A album? Absolutny majstersztyk. Te dodatki papierowe 10x14 z kolekcji "Piękny umysł" jakby zostały idealnie stworzone do tego albumu. Przepiękny.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger