22:49

Relacja ze zlotu

8 Warszawski zlot już za nami!

Od rana nasze stoisko zaczęły odwiedzać tłumy klientów. 





Po sąsiedzku raj stempli, tekturek i masek czyli stoisko Agaterii



Nawet na zlocie musi znaleźć się chwila na odrobinę czułości


Można było też przysiąść na chwilę żeby poscrapować

albo podziwiać gotowe prace






Niektórzy cały czas ciężko pracowali


Szefowa z naszą nieocenioną Zuziuchą

Pomoc przy zakupach zawsze się przyda




Dla wszystkich naszych klientów, tych co odwiedzili i tych wirtualnych wielki buziak od Szefowej!

8 komentarzy:

  1. Już relacja? Ale expres! Musiało być fajnie :) A Zuziuchy w życiu bym nie poznała, zaczęłam od oglądania zdjęć i zastanawiałam się, kto to jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że by mnie nikt nie poznał bo minę wariata mam. Sasi! Coś Ty za zdjęcie moje dała! ;)

      Usuń
  2. I nawet ja się załapałam ;-) (a raczej mój tył i bok ;-)) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha i ja też się załapałam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha i ja też się załapałam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha i ja też się załapałam;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger