13:58

Witamy!

Serdecznie witamy w szeregach naszego DT Magdalenę Wojtkowiak - Craft Meg

Jest  nam niesamowicie miło, że będziemy mieli okazję oglądać jej cudowne, mediowe (i nie tylko!) prace, stworzone z galeriowych papierów.

Sama Meg pisze o sobie tak:
Hej cześć i czołem!
Na początek chciałam podziękować za szansę stania się częścią Galeriowego zespołu!
Kim jestem? Wiecznie rozgadanym i roześmianym rudzielcem kochającym góry i lubiącym nowe wyzwania, szczególnie te najtrudniejsze, mamą dwóch wspaniałych córek i scraperką z zamiłowania.
W blogosferze znana jako Craft Meg, na co dzień po prostu Magda. Uwielbiam tworzyć prace kwiatowe i wielowarstwowe,  ale moją największą miłością są media.
Najlepsze prace wykonuję spontanicznie i z szaleńczym błyskiem w oku. Można do nich zaliczyć moje zmediowane: żelazko, telefon czy Big Shot.














Wszystkim którzy przesłali do nas swoje zgłoszenia bardzo dziękujemy. Wybór był naprawdę trudny, miałyśmy okazję obejrzeć całą masę różnorodnych prac i było nam naprawdę ciężko podjąć decyzję.


 

5 komentarzy:

Copyright © Paper Heaven , Blogger