18:20

Wspomnień czar

Hej, hej!
Wakacje to taki czas kiedy robimy dużo więcej zdjęć niż zwykle, chcemy zachować te piękne chwile na fotografiach. 
Ja jestem typem człowieka, który uwielbia oglądać zdjęcia, uwielbiam wracać do pięknych wspomnień.
Muszę zdjęcia "pomacać", nie lubię oglądać na komputerze a że zdjęć narobiłam bardzo dużo, potrzebowałam duży album. 
Już jakiś czas temu wymyśliłam sobie że będę robić albumy z dużych segregatorów biurowych.
Segregator zmatowiłam i okleiłam naszą cudna kolekcją papierów Wyprawa do raju.
Natomiast zdjęcia przykleiłam do papieru kraft i dla zabezpieczenia włożyłam do koszulek. 
Wam pokażę tylko dwie pierwsze strony albumu... resztę pomału będę sobie uzupełniać :P
A Wam jak się podoba taka forma albumu?

Pozdrawiam Serdecznie 
Meg :)










2 komentarze:

  1. Rewelacyjnie ozdobiony. Mój jeszcze przede mną, ale już czuję się zainspirowana. :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger