17:31

Gościnnie Ela

Hej, hej!
 Dziś gości u nas Ela Nytko, której praca skradła nasze serca w jesiennej zabawie, która miała miejsce na FB grupie.
Dziękujemy Elu za wspólną zabawę!


Zobaczcie co Ela mówi o sobie:

Witam Was serdecznie!
Mam na imię Ela. Tworzeniem z papieru zajmuję się od kilku lat. Najpierw były to tylko okazjonalnie kartki na święta czy imieniny. Z czasem wciągało mnie to bardziej i bardziej i dziś mogę śmiało powiedzieć, że to moja pasja.
Tworzę głównie kartki, notesy czy zakładki do książek. Lubię prace proste, często wręcz minimalistycznie choć zdarzają mi się także te bogatsze, bardziej warstwowe. Tym co charakteryzuje moje twory to na pewno uwielbienie do papieru. To on gra główną rolę, cieszy swoimi kolorami i wzorami. Często też sięgam po takie papiery lub dodatki, z których mogę sama nożyczkami wyciąć elementy. 

W sieci znajdziecie mnie tu:


Pozdrawiam i bardzo dziękuję za gościnę na blogu Galerii Papieru







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger