09:04

Layout niemowlęcy z kolekcji "Spacer w chmurach" - Art'n'Craft vol.6

 Dzień dobry w poniedziałek!
Wiosna idzie, nie ma co! Słoneczko świeci, ptaszki od rana śpiewają, a powietrze jest cudowne!
W ogóle cały weekend był piękny - mam nadzieję, że u Was też :-)
Good morning on Monday!
Spring is coming, there is no doubt! The sun is shining, birds are singing from the early morning and the air is wonderful!
Well, the whole weekend was beautiful - I hope yours too :-)

A odnośnie weekendu - kto z Was brał udział w lutowej edycji zlotu Art'n'Craft?
Było bardzo fajnie, twórczo i kreatywnie!
Ja miałam to szczęście poprowadzić LIVE w sobotę i oto mój layout, który wtedy stworzyłam:
Talking about the weekend - here's my layout I created on Saturday during the LIVE stream at a Polish scrapbooking online event, Art'n'Craft:

Wykorzystałam do niego papiery z kolekcji "Spacer w chmurach" - jak widać, z dodatkiem różu można z nich wyczarować iście dziewczęcą pracę :-) A róż i błękit to cudowne połączenie kolorystyczne, czyż nie?
I used 'A walk in the clouds' collection here - as you can see, when adding some pink we can create a truly girlish project with these papers :-) And pink with sky blue is an amazing colouristic combo, don't you think?

Główne arkusze, które użyłam to:
Two main sheets I used are:





Do kompozycji kwiatowych dołożyłam także listki z zestawu Flowers do kolekcji "Spacer w chmurach" oraz "Pierścień i róża" :-)
To complement floral compositions I used leaves from Flowers sets to 'A walk in the clouds' and 'The rose and the ring' collections :-)







Layout ten stworzyłam do mapki, którą oczywiście możecie wykorzystać :-) ( pamiętajcie tylko o zasadach korzystania z naszych mapek ).
I created this layout according to my sketch which you can use of course :-) ( please remember about the rules of working with our sketches ).




Ściskam Was ciepło,
Hugs,


Gosia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger