10:00

Rozetki na imprezę

 Dziś nie pokażemy Wam kartki, pudełka czy albumu. Dziś pokażemy Wam, razem z Natalią, jak można wykorzystać papiery do scrapbookingu, aby wykonać dekorację na stół :-) I to dekorację na imprezkę!

Rozetki z papierów do scrapbookingu


Już pewnie nie raz widzieliście lub sami wykonywaliście różne ozdoby, dekoracje z wykorzystaniem papierów scrapowych. A czy robiliście kiedyś takie rozetki?


Natalia bardzo je lubi robić, a tak pisze o swojej dzisiejszej inspiracji:

Pamiętacie jak dałam Wam zagadkę, co takiego u mnie się biguje? Ale byliście spostrzegawczy! Tak, dokładnie! Tworzyły się u mnie nowe rozetki! Wybieraliśmy się z mężem na łączony wieczór panieński i kawalerski. Chciałam żeby Monika i Oliver mieli miłą pamiątkę z tego spotkania, a rozetki pięknie udekorowały nam stół. Bardzo kobieco wypadła tutaj kolekcja Różane wino, a w męskim klimacie użyłam jeszcze ostatniego arkusza Tęczy. Ten grafitowy kolor chyba czekał na taką szczególną okazję. 





Jak Wam się podoba taka forma dekoracji na stół?
A może interesowałby Was kurs na takie rozetki?
Dajcie nam znać!

Razem z Natalią życzymy Wam miłego dnia i cudownego weekendu!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger