09:00

Świąteczna czterdziestka

 Ciąg dalszy inspiracji z nowej kolekcji na naszym blogu :-)
Widzieliśmy już kartki świąteczne, urodzinowe, męskie - wszystkie ze świątecznych papierów!
Co przygotowaliśmy na dziś?

Kartka urodzinowa z kolekcji Świąteczna girlanda


Tak dokładnie to Natalia przygotowała ;-)
Ale zanim zdjęcia, przeczytaj co mówi ona o nowych papierach i swojej dzisiejszej inspiracji:
Wiecie, że ja swoją paczkę z najnowszą kolekcją otworzyłam jeszcze pod paczkomatem? Nie mogłam się doczekać kiedy zobaczę ją na własne oczy! Zaczęłam robić świąteczne kartki, aż tutaj nagle dziewczyny z DT pokazały kartki z kolekcji Świąteczna girlanda i nie były one wcale świąteczne! Powiedziałam łał! Ja też chce! I powstała taka kartka na 40 urodziny dla koleżanki. Jej! Jak cudownie się pracowało! A ta kolorystyka jest genialna! Tego mi brakowało!




Świąteczne papiery do scrapbookingu, któe wykorzystasz praktycznie na każdą okazję - rewelacja!
Czy pocięłaś już naszą najnowszą kolekcję?


Razem z Natalią pozdrawiamy Was ciepło!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger