09:00

Kocham

Dziś Walentynki!

To zapewne będzie dzień pełen serduszek, miłości, romantyzmu - także i w Paper Heaven :-)
A jeśli ktoś z Was nie przepada za tym świętem, nie lubi całej tej miłosnej otoczki w czerwieni i różu, to dzisiejsza inspiracja Natalii, powinna i tak się Wam spodobać ;-)


Owszem, jest serduszko. Jest też słowo "Kocham". Ale cała praca jest bardzo neutralna i naprawdę może być wręczona także na inne okazje niż Walentynki ;-)




No, nasza Natalia bardzo się ucieszyła, że to właśnie dziś jest dzień jej inspiracji, także ona zdecydowanie należy do osób, które uwielbiają to lutowe święto miłości: Ale się ucieszyłam, że akurat moja inspiracja wypadła na ten piękny dzień ❤️ a więc moja praca płynie dla Was prosto z serca, a w niej kolekcja Różane wino i Złota Dama. Na moje serduszko dodałam jeszcze pastę którą nałożyłam przez szablon by stworzyć ciekawsze tło.

Miłych walentynek dla Was wszystkich ❤️



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger