09:00

Album komunijny dla dziewczynki

I prawie połowa maja zleciała :-)
Jeszcze chwilka i projekty komunijne będą tylko wspomnieniem ;-) Ale zanim to nastąpi, mamy dla Ciebie jeszcze kilka pięknych inspiracji komunijnych autorstwa naszych Projektantek.

Dziś dzień inspiracji Natalii, a przygotowała ona delikatny album komunijny dla dziewczynki. W subtelnych, pastelowych kolorach:


Kilka słów od Natalii: W zeszłym roku zrobiłam dosłownie jedną kartkę komunijną. W tym roku przestałam już liczyć ilość kartek. Jednak album trafił się jeden, ale za to  jak bardzo wdzięczny. Bazę albumową wykonałam sama, a do jego wypełnienia wykorzystałam dwie nasze kolekcje Złota dama oraz Różane wino. Album miał być bardzo skromny więc starałam się bardzo powstrzymywać, bo jak pewnie już wiecie chętnie bym tam jeszcze dodała trochę dekoracji.

Ciepłe pozdrowienia ze Szczecina
Natalia 





Pięknego dnia Ci życzymy!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger