09:00

Kartki do koperty - LIVE

Czy często wychodzicie ze swojej strefy komfortu tworząc jakieś prace?
To na pewno spotkało Kasię podczas jej wtorkowego "lajwa" na naszym fanpage'u. Kasia, która uwielbia bogate, warstwowe prace postanowiła zrobić kartki do koperty. 
Było to naprawdę ciekawe spotkanie, na luzie, przyjemne i jest cały czas zapisane na fanpage'u, także w każdej chwili możesz zobaczyć "zmagania" Kasi z płaskimi kartkami ;-) 

Mamy już zdjęcia finalne tych kartek.
Kasia napisała: Po głębokich przemyśleniach zmieniłam koncepcję, zrezygnowałam z czerni i mocniejszych kontrastów i postawiłam na delikatność, która jest mi znacznie bliższa. Kartki wyszły zupełnie inaczej niż planowałam na początku, ale tym razem z efektu jestem bardzo zadowolona. 
Tyle moich głębokich przemyśleń na temat wychodzenia ze strefy komfortu.


Gorąco zachęcam do obejrzenia tej transmisji, a wtedy lepiej zrozumiecie co Kasia miała na myśli :-)









Pięknego dnia!




11 komentarzy:

  1. O wow, ogladajac live nie zapowiadalo sie na takie pieknie prace. Na live byl wspominiany jakis profil na Instagramie z kartkami clean and simple mozna prosic o jego nazwe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, po live zmieniłam koncepcję i jednak się udało. :)
      Wspomniany profil na Instagramie znajdziesz tutaj: https://www.instagram.com/papierschorsch/

      Usuń
  2. Wiedziałam, że nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych :) Cudownie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger