09:00

Na świąteczne przepisy

Korzystacie czasem z książek kucharskich lub przepisów zapisanych w zeszytach, na kartkach?
Podejrzewam, że teraz większość osób wykorzystuje przepisy z Internetu, z Instagrama - zapisujesz i gotowe. Sama tak robię!
Ale mam sentyment do książek kucharskich, przepisów z gazet, starych przepisów mojej mamy. Nie ma to jak receptury zapisane na papierze :-)

A do takich pisanych przepisów przydałby się przepiśnik - one też trochę odeszły w zapomnienie, kiedyś zdecydowanie widziało się je częściej. Ja je niezmiennie uwielbiam i przyjdzie czas, że sobie taki przepiśnik handmade zrobię! Być może ten dzisiejszy, w wersji świątecznej, stworzony przez naszą Olę da mi kopa inspiracyjnego....? To wielce prawdopodobne, bo zobaczcie tylko jaki jest piękny i klimatyczny!


Już sobie wyobrażam jak przed każdymi świętami wyciągam taki przepiśnik i wybieram co tu najpierw przygotować. Po kilku latach jego strony pewnie będą pochlapane, może utłuszczone z odciskami palców, ale to jest w tym najfajniejsze! 
Czy Wy też lubicie takie klimaty czy jednak bardziej jesteście fanami "elektroniki"?





Zmykam, bo popłynęłam z wyobraźnią i aż czuję zapach pierniczków i bigosu! Hahaha!

Miłego dnia!


Pozdrawiam Was wszystkich,
Gosia Metryka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger